Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd leuk om mensen sneakers met wat karakter te kopen, vind dit ook gewoon een mooie combo qua kleuren.Deze besteld:
![]()
Nike Panda
Nike Dunk (Mid) in zwart/wit (Panda) om het te vervolledigenNike Panda

Onlangs ook Go walk van skecher gekocht (zonder T) . Die zitten enorm goed en zijn slipins ideaal voor in en uit.Ik heb mij een tijd geleden Sketchers gekocht. Het was moeilijk om een schoen te vinden die goed zat bij mijn brede voeten. Ik heb zelfs 2 paar DC's moeten terug sturen. Spijtig want het waren coole. Cool zijn mijn sketchers zeker niet, comfortabel zeker wel. De binnenzool is memory foam en da's wel efkes gewoon worden qua gevoel, want dat kruipt precies tussen uw tenen als je stapt. Al bij al content wel van de schoenen.
Wel van de 3 paar de ik bestelde maar 1 kunnen houden. 1 was te klein, 1 goed, en 1 te groot. Alle 3 Sketchers...
![]()
Track | SKECHERS BE
Ga voor comfort en een sportieve stijl tijdens je trainingssessies met de Skechers Track schoen. Deze sportieve vetersneaker heeft een bovenkant van soepel leer, synthetisch materiaal en mesh op een comfortabele gewatteerde binnenzool van Memory Foam.www.skechers.be
Ik had de Summit in mijn bestelling maar die zaten te los. Ik heb een te lage voetrug.Onlangs ook Go walk van skecher gekocht (zonder T) . Die zitten enorm goed en zijn slipins ideaal voor in en uit.
Resale prijs betaald?Nog eens op de Hype trein gesprongen en de nieuwe Travis Scott Jordans aangeschaft.
Ook aan het twijfelen, waar gekocht?Nog eens op de Hype trein gesprongen en de nieuwe Travis Scott Jordans aangeschaft.![]()
ja helaas. Tegenwoordig is zon paar schoenen aan normale prijs open, evengrote kans als de Lotto winnen...Resale prijs betaald?
Ik heb deze sinds gisteren
![]()
StockXOok aan het twijfelen, waar gekocht?
Echt eh. Nog maar 1 keer een TS "gewonnen" en dat was via Exclusive Access en dan was het nog mijn maat nietja helaas. Tegenwoordig is zon paar schoenen aan normale prijs open, evengrote kans als de Lotto winnen...
Onder de 500 wel betaald.
Dat is waar.Ik merk wel met TS dat die zijn waarde wel blijft behouden. Ik heb nog schoenen gekocht en gedragen (wel niet dagelijks, enkel op bepaalde momenten) en als je dan terug verkoopt, kreeg ik daar bijna zelfde voor als wat ik had betaald indertijd.

gewoon doen , want fuck resellers. Maken alles kapot en durven zelf nog 250 euro boven de online sites (stockX) vragenReseller met fysieke winkel in de buurt vraagt 750… maar ik krijg het niet over m’n hart om ze daar te gaan passen en dan online te kopen![]()