Clarksons Farm

Langs de ene kant heb ik zoiets van: ik heb het nu wel gezien.

Langs de andere kant blijf ik het vermakelijke en interessante televisie vinden.

Dus kom inderdaad maar op met seizoen 6.

Vorige seizoenen gezien. Dit seizoen nog niet maar staat wel op de planning.
Ondanks dat veel gescript is en vanuit het "personage" Jeremy Clarkson vertrekt (Lamborghini, power, etc) is het toch wel een leuk programma. Heeft inderdaad een ander beeld van het boerenleven en hoe hard en moeilijk het wel is tegenwoordig. En ook wel goed hoe hij buitenstaanders even laat kennis maken met de regelgeving en bureaucratie erachter, zeker in de afleveringen met de winkel en het restaurant zijn er een aantal zaken aangekaart die soms vrij absurd genoemd kunnen worden.

Tis een beetje dubbeltje op zijn kant...
Ik denk idd wel dat hij het harde leven, de wispelturigheid van de natuur, absurditeit rond wetgeving, etc goed samenvat en dat er echt wel een betere publieke bewustwording is, en hier en daar zullen er ook mensen geinspireerd worden om lokaal te kopen en/of te beginnen boeren ... maar langs de andere kant kan hij wel compleet risicovrij en grootdenkende boer spelen, met Amazon die hem een $10M per seizoen doorschuift.

Bovendien verdubbelde zijn grondwaarde (huis+pub+shop) van 6M naar 12M en zit er ongeveer een 1.5M assets in het bedrijf, dus de algemene jaarafsluiting mag dan ondermaats zijn, zijn persoonlijke assets zijn er op vooruit gegaan .. dat zal ook niet het geval zijn bij average farmer joe.

Los daarvan, love clarksons farm .. laat seizoen 6 maar komen idd!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan