Alleen al omwille van de sakapatate's mag deze GOTY winnen wat mij betreft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met de Unreal Engine 5 kan je veel, heel veel, zolang als er wilskracht, talent en eenheid is. En vooral die drie zaken ontbreken vaker bij de AAA studio's. Teveel die hun zegje moeten doen, teveel ideetjes die sneuvelen.Kan amper geloven dat het door 30 man is gemaakt.
Ik hoop wel dat we daarna nog verder kunnen verkennen, want ik heb het gevoel dat ik het einde nader, terwijl ik amper iets van de side quests heb gezienGeniet nog van het spelleke trouwens, hier is het final boss tijd.
Ik zit nu op 30u in-game, level 50+ en nog een lange 'grind' te gaan tot level 99. Sidequests zijn er, maar voorlopig vind ik ze vooral in de vorm van bossfights (die mij in 1 hit uitschakelen). De Gestral minigames zijn wel leuk gevondenIk hoop wel dat we daarna nog verder kunnen verkennen, want ik heb het gevoel dat ik het einde nader, terwijl ik amper iets van de side quests heb gezien

Ik zit nu op 30u in-game, level 50+ en nog een lange 'grind' te gaan tot level 99. Sidequests zijn er, maar voorlopig vind ik ze vooral in de vorm van bossfights (die mij in 1 hit uitschakelen). De Gestral minigames zijn wel leuk gevondenIk hoop wel dat we daarna nog verder kunnen verkennen, want ik heb het gevoel dat ik het einde nader, terwijl ik amper iets van de side quests heb gezien

Welke feiten?
Je beweert dat er geen DEI-schrijvers zijn, maar de leadwriter is een vrouw van Aziatische origine zonder enige ervaring als schrijver (deed oorspronkelijk auditie als voice-actor), bij een minder succesvolle game zouden we het mogen horen hebben. En wanneer je gewezen wordt op hun 'woke' hiring policy doe je het af als irrelevant. Dan vraag ik me echt wel af: ben je nog bezig met gamen als een fijne vrijetijdsbesteding, of als 'wapen' om je politieke agenda kracht bij te zetten?
En de post hierboven was niet op de man spelen. De 'je' is algemeen. Ik snap oprecht niet wat mensen bezielt om elke keer weer die politieke agenda boven te halen. Is een spel goed, dan is het niet (door) woke. Is een spel niet goed, dan is het omwille van woke en dei. Opnieuw: er is daar een topic voor in P&A, hou het hier buiten en laat mensen die wel gewoon games spelen voor entertainment met rust.
Dat gevoel heb ik nu niet. De maps zijn relatief klein en veel zijpaden zijn er niet.Het enige wat ik wat mis is een duidelijke map of iets dergelijks. En dan bedoel ik niet die world map, maar als je effectief in gebieden zit.
Zeker om die One Shot Bosses terug te vinden eens je sterk genoeg bent.
Je ziet dan wel niet welke stukken van de map je al gedaan hebt en welke niet. Dus het is gemakkelijk om zaken te missen.Dat gevoel heb ik nu niet. De maps zijn relatief klein en veel zijpaden zijn er niet.
Ja en nee. Ik speel op medium en het counteren/dodgen is moeilijk bij veel vijanden (vooral mid-game). Je kan altijd naar Easy overschakelen, dan focus je meer op verhaal.Is dit een moeilijke game? Want ik lees/hoor in reviews en hier dat dit toch is…
Het is vooral te zien of je je parries en dodges etc goed kan timen, dat maakt veel verschil.Is dit een moeilijke game? Want ik lees/hoor in reviews en hier dat dit toch is…
Hmmm, nja, maar ze zijn zodanig klein dat ik daar precies geen last van heb. Ik ga in elk hoekje kijken en met de sprintknop ben je er rap door.Je ziet dan wel niet welke stukken van de map je al gedaan hebt en welke niet. Dus het is gemakkelijk om zaken te missen.
Ik ben net Old Lumière door en ben eens teruggegaan en ik vind dat toch een doolhof, ben niet zeker dat ik alles gecleard heb.Hmmm, nja, maar ze zijn zodanig klein dat ik daar precies geen last van heb. Ik ga in elk hoekje kijken en met de sprintknop ben je er rap door.
Ok, ik dacht maar 1 moeilijkheidsgraadJa en nee. Ik speel op medium en het counteren/dodgen is moeilijk bij veel vijanden (vooral mid-game). Je kan altijd naar Easy overschakelen, dan focus je meer op verhaal.
Ik speel ook op Medium , vind dat pittig genoeg maar nu ook niet onmogelijk. 't Is nu ook niet dat bosses enorm veel health hebben (zit in act 2), als je doodgaat mis je niet veel want het spel auto-savet quasi constant. Als je de vijanden leert kennen en uw dodge/parry kunt timen is het niet zo moeilijk.Ok, ik dacht maar 1 moeilijkheidsgraad
Ff detoxen van de minimapsIk ben net Old Lumière door en ben eens teruggegaan en ik vind dat toch een doolhof, ben niet zeker dat ik alles gecleard heb.
't Is wellicht een vrijwillige designkeuze, om te vermijden dat je bij de eerste playthrough alles ontdekt.