Citytrip Rotterdam.

Jipser

Member
Hey

Een jaartje geleden ben ik een weekendje naar Rotterdam geweest met m´n (toenmalige) madam. Heel goed bevallen, was een pak toffer dan Amsterdam.

Binnen 2 weken heb ik nog eens een lang weekend en wil ik daar nog eens naartoe. Iemand aanraders qua hotel? Vorige keer was CitizenM, niet echt aan te raden voor mensen met claustrofobie.

En nog aanraders om te doen? Ik wil zowiezo nog een paar platenwinkels opzoeken. En moet eens nakijken hoe dat weer zat met die brommertjes op straat. En wat te doen op een luie zondag?
 
Hey

Een jaartje geleden ben ik een weekendje naar Rotterdam geweest met m´n (toenmalige) madam. Heel goed bevallen, was een pak toffer dan Amsterdam.

Binnen 2 weken heb ik nog eens een lang weekend en wil ik daar nog eens naartoe. Iemand aanraders qua hotel? Vorige keer was CitizenM, niet echt aan te raden voor mensen met claustrofobie.

En nog aanraders om te doen? Ik wil zowiezo nog een paar platenwinkels opzoeken. En moet eens nakijken hoe dat weer zat met die brommertjes op straat. En wat te doen op een luie zondag?

In Rotterdam al in het nhow gezeten en in het Mainport. Beide dik OK.

Aanraders, hangt ervan af wat je graag doet en ziet zeker? :)

1 van mijn absolute favorieten daar is het pinball museum: https://dutchpinballmuseum.com/
Staan echt heel veel kasten waarvan de overgrote meerderheid speelbaar is. Daar ben je zo meerdere uren kwijt, en het is open op zondag!
 
Een paar jaar geleden stonden wij op het punt eens te overnachten in Rotterdam en hadden dan gekozen voor het nhow hotel. Maar toen kwam corona, en daarna onze dochter dus tot op vandaag is het er niet meer van gekomen.
Maar Rotterdam vind ik ook een zalige stad. Leuk om te wandelen langs het water, in het stadspark is het ook aangenaam vertoeven. Wij gingen altijd op zondag naar Rotterdam, de winkels zijn daar open in de namiddag. Je kan eens een rondvaart doen op de Maas als je dat leuk vind.
 
Terug
Bovenaan