ChatGPT weet dat het om een zegswijze gaat, letterlijke vertaalrobotten hebben/kennen die nuance niet.De overwinning gaat hier toch duidelijk naar ChatGPT dan.
The sentence is in Dutch, and it translates to "Nowadays, it's all about Deepl."
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChatGPT weet dat het om een zegswijze gaat, letterlijke vertaalrobotten hebben/kennen die nuance niet.De overwinning gaat hier toch duidelijk naar ChatGPT dan.
The sentence is in Dutch, and it translates to "Nowadays, it's all about Deepl."
Je kan ook moeilijk zeggen: we zetten de ontwikkeling even op stop, want ondertussen zal China wel verder doen en dan ga je achterop lopen.Vijgen na Pasen lijkt me. Het schip is ondertussen al vertrokken en niet meer te stoppen.
ChatGPT weet dat het om een zegswijze gaat, letterlijke vertaalrobotten hebben/kennen die nuance niet.
Hoe kan ik nu inloggen op chatgpt?
Account aanmaken werkt precies niet meer
Sign-up link
Ah das gek en kut tegelijk voor zij zonder account. Maar laat ons eerlijk zijn, als je nu nog geen account had, is het wel een beetje laat. Je kunt altijd wat met Bing spelen. Dat is GPT4 zonder premium te betalen. Wel maar 2000 tekens per keer.Zoals vermeld werkt diet niet meer:
Signup is currently unavailable, please try again later.
Klopt. Hij is echt wel leuk, alleen is de beperking van 2000 tekens en het niet kunnen voeren van meerdere gesprekken een minpunt. Zo zal alles wel zijn min en pluspunten hebben he.Bing chat is wel zalig. Met bronvermeldingen en meerdere chatstijlen naar keuze.
Wat bedoel je precies met een beetje laat? We zitten nog in de prille beginfase van de adoptie van dergelijke systemen in het dagdagelijks leven. Het grote meerendeel van de bevolking heeft chatGPT nog nooit gebruikt hoor.Ah das gek en kut tegelijk voor zij zonder account. Maar laat ons eerlijk zijn, als je nu nog geen account had, is het wel een beetje laat. Je kunt altijd wat met Bing spelen. Dat is GPT4 zonder premium te betalen. Wel maar 2000 tekens per keer.
Dat toont toch gewoon dat we exact zo ver staan als we dachten? Al hangt dat af wie je met "we" bedoelt. 't Is toch niet zo dat diegenen die met AI bezig zijn niet weten dat de AI eigenlijk niet echt beseft waar hij mee bezig is? Het is gewoon een model dat getraind wordt met heel veel data. Om het voorbeeld van de zegswijze uit deze thread aan te halen: ChatGPT weet helemaal niet dat iets een zegswijze is, die kent het concept "zegswijze" zelfs helemaal niet. Die weet gewoon dat als hij de woorden "het kalf is verdronken" achter elkaar zet, dat wij dan tegen hem zeggen dat ie dat goed gedaan heeft, en dat als hij ervan maakt "verdronken het is kalf" dat we dan zeggen dat het niet goed is. Als je dat maar genoeg doet gaat het lijken of ChatGPT alle grammaticaregels kent. Maar hij kent die helemaal niet, hij weet gewoon hoe hij statistisch gezien de grootste kans heeft om een duim omhoog te krijgen bij het achter elkaar zetten van bepaalde woorden.Wel interessant, laat zien dat we nog niet zo ver staan als we dachten.

Ik stak er misschien wat de draak mee. Dit topic is ook alweer een halfjaar ver en dat is toch alweer een tijdje in ICT-termen. Ik ben er zeker van dat sign-ups binnenkort weer kunnen.Wat bedoel je precies met een beetje laat? We zitten nog in de prille beginfase van de adoptie van dergelijke systemen in het dagdagelijks leven. Het grote meerendeel van de bevolking heeft chatGPT nog nooit gebruikt hoor.
"I tried to convince people to slow down, slow down AI, to regulate AI. This was futile. I tried for years. Nobody listened... Nobody listened..."
Los van Musk, vind ik het ook irritant dat er geen enkele AI echt 'vrij' is. Ik weet dat de tools voor bepaalde doeleinden misbruikt zullen/kunnen worden door mensen met slechte bedoelingen. Maar ergens zit er toch een rem op al die AI tools.Nu is Musk zelfs van plan om zelf een AI startup te beginnen die alle safeguards laat vallen omdat de AIs van grote bedrijven gelimiteerd worden in het verspreiden van haat. Hij wil ze "vrij" laten.
), AI generated store listing (what could possibly go wrong), also; Google is partnering with other service providers such as Kayak, OpenTable, ZipRecruiter, Instacart, Wolfram, and Khan Academy to build extensions for Bard.