Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AI is volgens mij iets slim. Dus volgende vraag: kan ik Claude vragen om iedere mail die van een bepaalde afzender komt automatisch in de spam folder te plaatsen? En dit bv iedere morgen om 6u? Via connector en schedule dus?
Ik word echt GEK van spammails, al lijkt het voor mij simpel te zijn: afzender=xxx —-> spam
Dus… jij wilt tokens uitgeven en agents gebruiken voor een functie die al meer dan 25 jaar in elke mailclient gebakken zit?
Goed verdienmodel toch van de AI-bedrijven, en zie ik meer en meer gebeuren. De meest simpele taken en/of taken die je snel zelf zou kunnen onderzoeken/oplossen dan maar oplossen met AI.Werkt niet in mijn Outlook, vandaar de vraag

Abonnement op beide is zeker aan te raden, Claude is sowieso niet normaalIk zie hier de laatste tijd veel over Claude passeren.
Ik ben momenteel bezig met een app voor persoonlijk gebruik te vibecoden met ChatGPT icm Codex, ik ben er van onder de indruk maar is het de moeite om een keer naar Claude over te schakelen?
Of misschien tijdelijk een abonnement op beiden omdat ze elkaar aanvullen/corrigeren?
chatGPT die ratelt soms maar wat, heb ik de indrukRules werken niet in Outlook voor IMAP adressenblablabla
Je wil iets volledig deterministisch oplossen met AI, dat is typisch niet het meest ideale.AI is volgens mij iets slim. Dus volgende vraag: kan ik Claude vragen om iedere mail die van een bepaalde afzender komt automatisch in de spam folder te plaatsen? En dit bv iedere morgen om 6u? Via connector en schedule dus?
Ik word echt GEK van spammails, al lijkt het voor mij simpel te zijn: afzender=xxx —-> spam
Dan kijk je toch naar je echte mailprovider ipv naar je mailclient?Rules werken niet in Outlook voor IMAP adressen
Hoe doen jullie zo’n switch tussen verschillende LLM modellen? ChatGPT heeft al heel wat kennis opgebouwd van mij, kan je die op een of andere ma Ier exporteren naar een ander model of moet die compleet van 0 beginnen?Abonnement op beide is zeker aan te raden, Claude is sowieso niet normaalchatGPT die ratelt soms maar wat, heb ik de indruk
Gewoon goeie prompten schrijven die in meerdere stappen worden uitgevoerd met tussenliggende updates naar tekst/markdown bestanden zodat een ander model kan overnemen mocht het ene vastlopen.Hoe doen jullie zo’n switch tussen verschillende LLM modellen? ChatGPT heeft al heel wat kennis opgebouwd van mij, kan je die op een of andere ma Ier exporteren naar een ander model of moet die compleet van 0 beginnen?
Je kan exporteren uit chat en dan importeren in Claude. Maar om eerlijk te zijn heb ik al lang de switch gemaakt en gebruik ik chat enkel nog voor de standaard vragen. Claude is écht werk en mooi ingedeeld per project.Hoe doen jullie zo’n switch tussen verschillende LLM modellen? ChatGPT heeft al heel wat kennis opgebouwd van mij, kan je die op een of andere ma Ier exporteren naar een ander model of moet die compleet van 0 beginnen?