ChatGPT en andere Large Language Models

AI is volgens mij iets slim. Dus volgende vraag: kan ik Claude vragen om iedere mail die van een bepaalde afzender komt automatisch in de spam folder te plaatsen? En dit bv iedere morgen om 6u? Via connector en schedule dus?

Ik word echt GEK van spammails, al lijkt het voor mij simpel te zijn: afzender=xxx —-> spam

Dus… jij wilt tokens uitgeven en agents gebruiken voor een functie die al meer dan 25 jaar in elke mailclient gebakken zit?

Ik zie hier de laatste tijd veel over Claude passeren.
Ik ben momenteel bezig met een app voor persoonlijk gebruik te vibecoden met ChatGPT icm Codex, ik ben er van onder de indruk maar is het de moeite om een keer naar Claude over te schakelen?
Of misschien tijdelijk een abonnement op beiden omdat ze elkaar aanvullen/corrigeren?

Dus… jij wilt tokens uitgeven en agents gebruiken voor een functie die al meer dan 25 jaar in elke mailclient gebakken zit?
Werkt niet in mijn Outlook, vandaar de vraag
Goed verdienmodel toch van de AI-bedrijven, en zie ik meer en meer gebeuren. De meest simpele taken en/of taken die je snel zelf zou kunnen onderzoeken/oplossen dan maar oplossen met AI.

En is niet de eerste keer dat @Horse meer tijd, moeite en mogelijks geld in AI zou dumpen voor iets dat je zelf sneller kan opzoeken en oplossen...

Onlangs deze gezien en ik heb weet dat dit inderdaad als KPI door management gebruikt wordt op sommige plaatsen en dat men dus aan tokenmaxxing doet, gelukkig hier nog niet veel:
GiITaaN.png

Zou natuurlijk raar zijn als dat de reden zou zijn bij een zelfstandige als @Horse :P

Ik zie hier de laatste tijd veel over Claude passeren.
Ik ben momenteel bezig met een app voor persoonlijk gebruik te vibecoden met ChatGPT icm Codex, ik ben er van onder de indruk maar is het de moeite om een keer naar Claude over te schakelen?
Of misschien tijdelijk een abonnement op beiden omdat ze elkaar aanvullen/corrigeren?
Abonnement op beide is zeker aan te raden, Claude is sowieso niet normaal :) chatGPT die ratelt soms maar wat, heb ik de indruk

AI is volgens mij iets slim. Dus volgende vraag: kan ik Claude vragen om iedere mail die van een bepaalde afzender komt automatisch in de spam folder te plaatsen? En dit bv iedere morgen om 6u? Via connector en schedule dus?

Ik word echt GEK van spammails, al lijkt het voor mij simpel te zijn: afzender=xxx —-> spam
Je wil iets volledig deterministisch oplossen met AI, dat is typisch niet het meest ideale.
Rules werken niet in Outlook voor IMAP adressen
Dan kijk je toch naar je echte mailprovider ipv naar je mailclient?

Abonnement op beide is zeker aan te raden, Claude is sowieso niet normaal :) chatGPT die ratelt soms maar wat, heb ik de indruk
Hoe doen jullie zo’n switch tussen verschillende LLM modellen? ChatGPT heeft al heel wat kennis opgebouwd van mij, kan je die op een of andere ma Ier exporteren naar een ander model of moet die compleet van 0 beginnen?

Hoe doen jullie zo’n switch tussen verschillende LLM modellen? ChatGPT heeft al heel wat kennis opgebouwd van mij, kan je die op een of andere ma Ier exporteren naar een ander model of moet die compleet van 0 beginnen?
Gewoon goeie prompten schrijven die in meerdere stappen worden uitgevoerd met tussenliggende updates naar tekst/markdown bestanden zodat een ander model kan overnemen mocht het ene vastlopen.
Verder kan je ook algemene info in tekst/markdown schrijven dat het model eerst moet doornemen.

Je kan exporteren uit chat en dan importeren in Claude. Maar om eerlijk te zijn heb ik al lang de switch gemaakt en gebruik ik chat enkel nog voor de standaard vragen. Claude is écht werk en mooi ingedeeld per project.

Terug
Bovenaan