Naast de automatische chatbots op webshots krijg ik nu ook al automatische replies van AI chatbots als ik een vraag stel via mail. Echt hatelijk. Die first line is gewoon verdwenen, ook bij zéér kleine KMO bedrijven die amper met 5 mensen werken.
Ik vraag iets simpel via mail en krijg een AI-antwoord, het begint toch ergerlijk te worden. Over mijn lijk dat ik deze stap zet, als mensen mijn hulp nodig hebben zullen ze van MIJ een reply krijgen.
Als het zo blijft verder duren, is dat voor mij een breekpunt om over te schakelen naar een andere leverancier.
Je moet haast iedere mail starten met: "ik wil met iemand écht spreken"
Ik vraag iets simpel via mail en krijg een AI-antwoord, het begint toch ergerlijk te worden. Over mijn lijk dat ik deze stap zet, als mensen mijn hulp nodig hebben zullen ze van MIJ een reply krijgen.
Als het zo blijft verder duren, is dat voor mij een breekpunt om over te schakelen naar een andere leverancier.
Je moet haast iedere mail starten met: "ik wil met iemand écht spreken"

. Of ik nvidia geloof? Ik weet dat ze in het verleden ook al genoeg slechte launches hebben gehad. Dus ik bekijk het toch met de nodige dosis zout. Het is nu ook niet dat wij als consumer er iets van gaan merken vermits dat datacenter only products zijn. Dus ze kunnen vanalles zeggen natuurlijk.
Deepmind's nobelprijs was ongetwijfeld nog maar het begin.