Waar niemand het over heeft? Ik heb gereageerd dat het niet winstgevend is op een post die stelt dat het winstgevend is.
Op Horse dat optrekken van abo's niet genoeg is om het winstgevend te maken, die zei dat hij experts kon vervangen die 1000€ (?) zouden vragen voor iets wat AI op 5min kon oplossen. Op nog iemand die zei dat het is alsof je met een expert praat. Op iemand anders die zei dat het gebruik als Google-zoekmachine good practice is en op verschillende mensen die voorbijgingen aan het feit dat juistheid een bijproduct is.
Oké, het kan zijn dat jij het daar niet over hebt, maar ik ben in deze thread toch echt gewoon aan het reageren op heel specifieke posts en gebruiken.
Fijn dat je het persoonlijk wilt spelen ook, en denkt mij even psychologisch te kunnen analyseren aan de hand van verkeerd opgevatte posts. Vooral dwaas als je beseft wat ik doe voor werk... waar ik net de grootste trekker ben en mee aan de frontlinie sta van AI-integratie. En in mijn sector misschien al langer dan in veel andere, door de aard ervan. En mijn grootste "vijand" is op dat vlak niét de tegenwerker of de pessimist. De duwer, zoals jij ze noemt. Mijn grootste vijand is de marketing-CEO die op LinkedIn heeft gelezen dat het Einde Der Humans is ingeluid en we er allemaal aan gaan meewerken. De klant die leest dat zero-human mogelijk gaat zijn weldra, en nu al die prijs wil betalen. En de gebruiker die wil meedoen met LLM's, maar de fundamenten niet snapt en daaruit concludeert dat "het niet goed werkt".
Als je "ik zeg niet dat het slecht is, maar" haalt uit mijn posts, heb je echt maar de helft gelezen. En als je vindt dat "het is fantastisch voor X, maar Y gaat niet werken, want daar is het niet voor gemaakt" al pessimisme is... dat is net mijn probleem. Een beetje kritisch het bekijken, is meteen zogenaamd het afschieten en tegenwerken.
Ik wil enkel nog één ding aanstippen, wat duidelijk nog niet goed overkomt.
Er zijn nooit spelers geweest met AGI. Er zijn wel spelers geweest die zero-humanoplossingen aanboden aan klanten, waardoor andere spelers datzelfde moesten claimen. Ze hadden het niet, maar maakten verlies in afwachting van die zero-humanoplossing die "snel" zou komen, maar er uiteindelijk nooit is gekomen en dus nu terug moeten komen van die claim. Dàt zeg ik. Met spelers bedoel ik dus niet OpenAI ed, maar bedrijven.
Dat is geen vage "er", dat is geen sentiment, dat is heel concreet maar daar kan ik verder niet over uitwijden