Zoals ik in een ander topic vermeld heb, heeft de onderbuur mijn gezin aangeklaagd voor geluidsoverlast vanwege de kinderen en te luid geschuif met stoelen wanneer we gaan eten, wat algemeen geschreeuw, etc.
Alle documenten van politie en rechtbank, en de getuigenissen, zijn natuurlijk allemaal in deftig Pools. In plaats van mijn vrouw te moeten vragen alles te vertalen, of een vertaler te moeten inhuren, heb ik alle foto's geupload naar Gemini en die heeft dat allemaal netjes vertaald naar het Nederlands zodat ik nu helemaal op de hoogte ben van de situatie.
Daarnaast heeft die mij ook geweldig geholpen met het opstellen van brieven en emails naar de officiele instanties om inzage te krijgen in documenten en wat nog, en dat is toch allemaal in orde gekomen, dus ook op dat vlak tip top in orde.
Geen idee hoe serieus ik zijn gerechtelijk advies dien te nemen, maar dat zullen we dus over 10 dagen kunnen beoordelen. Tot dusver wel ontzettend tevreden van de kwaliteit van zijn assistentie op dat vlak.