Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die laatste paragraaf is veel mumbojumbo, maar slaat toch op niets qua betekenis en is niet juist gezien de context?
Idem voor het onderwijs. Het pijnpunt momenteel is de massa's debiele mails van leerlingen en ouders op Smartschool.
Maar de matige schrijvers gaan er idd wel uit, maar het is niet dat die op dit moment economisch veel betekenen.
@Loser Wat is uw mening hierover?
Ik ken te weinig van copywriting skills om te weten of AI dit allemaal kan vervangen.
Interpreteren van data? Hoogst twijfelachtig..
Ook niet waar. Voorlopig nog niet, en aangezien ze dat ook al 20 jaar zeggen over vertalers, zie ik dat ook nog niet meteen zo in. "Copywriters krijgen andere tools" en "vertalers hun werk zal er anders uitzien". Dat wel. Heel verschillend is het niet met de vorige golf van Machine Learning en Machine Assisted Translation, bijvoorbeeld. De grote revolutie was Trados, die met een goeie termendatabank vertalers quasi-overbodig zou maken. Iedereen gebruikt(e) Trados of een vorm daarvan, maar vertaler is nog altijd een lucratief beroep als je wilt. Daar heeft Trados op zich weinig aan veranderd.Copywriters zijn effectief fucked hoor.
Tuurlijk, voor een stukje zullen ze ChatGPT of vergelijkbare AI's kunnen gebruiken. Net zoals je voor een stukje Google Translate kunt gebruiken. Maar ik denk niet dat er veel copywriters zijn wiens werk volledig uit dat stukje bestond. Die kwamen toch al niet echt rond.Soit, ik weet uit eerstelijnservaringen dat (web)developers en marketingpeople nu Chatgpt (20 euro per maand) gebruiken voor hun teksten te schrijven i.p.v. copywriters.
Kwaliteit zal misschien maar 95% zijn van voordien, maar honestly nobody cares. Zie maar naar de populariteit van Masked Singer en de absolute bagger in de top 10 meest bekeken Netflix shows. Kwaliteit is overrated bij het grote publiek. Dus al zeker niemand maalt om een minieme daling in kwaliteit van geschreven teksten, tenzij in romans etc.
Ja, maar dat zijn net de artikels die vervangen kunnen worden door computergeschreven artikels hé.Mijn mening is dat er hier zonder heel veel kennis van zaken wordt gesproken, door beide kanten
Matige schrijvers zouden economisch niet veel betekenen? Riiight. Waar denk je dat de clicks vandaan komen bij zowat elk platform? Niet bij de goed doordachte, mooi uitgewerkte columns. Bij de "Je zult nooit geloven wat zij toen deedt!!" (tip: de spelfout zorgt voor nog meer shares en clicks)
Ik weet niet of je intussen al een account hebt, maar een ander email adres host gebruiken kan helpen.Hoe kan ik nu inloggen op chatgpt?
Account aanmaken werkt precies niet meer

De link doet het niet bij mij, maar wat is er precies AI aan deze toepassing?WashingtonPost | AI-powered robots are giving eyelash extensions. It’s cheaper and quicker.
![]()
After several videos of the robots went viral on TikTok, LUUM is now taking preorders to sell the machines for $60,000 to other studios, Harding added.
Hauser, the computer science professor, said this robot in particular has two sets of cameras that allow it to very precisely place the lash extensions. One camera is focused on the customer’s face, and another is focused on the station where the robot picks up the extension. He said human lash artists may be less precise than robots and clients could end up with glue in their eyes. “Precision and repetition are the things the robots are really good for.”
Similar technology is also being used to perform hair transplants for people who suffer from alopecia and balding, Hauser added.
![]()
Eerlijk, dit had ik niet direct op mijn AI bingo kaart staan.![]()
Ja ik dacht dat een robot iets autonoom laten uitvoeren daarom nog niet onder AI valt, maar ik kan er ook gewoon grandioos langs zitten. Als hij zich automatisch aanpast aan een nieuwe/ongekende situatie lijkt her mij wel onder te vallen.Hoe bedoel je? Die robot wordt niet door een mens bestuurt he?
Ik vermoed dat het AI effect speelt in je vraagstelling;
"It's part of the history of the field of artificial intelligence that every time somebody figured out how to make a computer do something—play good checkers, solve simple but relatively informal problems—there was a chorus of critics to say, 'that's not thinking'."[2] Researcher Rodney Brooks complains: "Every time we figure out a piece of it, it stops being magical; we say, 'Oh, that's just a computation.'"
"The AI effect" is that line of thinking, the tendency to redefine AI to mean: "AI is anything that has not been done yet." This is the common public misperception, that as soon as AI successfully solves a problem, that solution method is no longer within the domain of AI.
AI is meer dan enkel chatbots en LLMs. Dit is een samenspel van verschillende AI technologieën waaronder deep learning maar belangrijker in deze is computer vision en smart compliant robotics.