Champagnestreek (Frankrijk)

We verblijven bij een champagneboerke die ook een rondleiding + tasting geeft :)
Ik wou dan inderdaad nog Mercier of Moët doen om het contrast te zien en ook gewoon eens geweest te zijn

Een rondleiding bij een bedrijfje dat middelgroot is gaat denk ik maar dezelfde uitleg opleveren dus dat mss laten vallen en gewoon nog een tasting erbij doen :)

Hoe was het verblijf? Eventuele gegevens mogen altijd via pm gedeeld worden als je wil. Zitten begin juli ook enkel dagen in de Champagnestreek en zoeken nog een goede verblijfplaats.
 
Hoe was het verblijf? Eventuele gegevens mogen altijd via pm gedeeld worden als je wil. Zitten begin juli ook enkel dagen in de Champagnestreek en zoeken nog een goede verblijfplaats.
Prima verblijf

Wij hebben hier gelogeerd : https://www.champagne-serge-pierlot.fr/fr/

Ontbijt moet je je niet te veel bij voorstellen, maar zeer propere kamers (wij verbleven wel in het nieuwe gedeelte vriendelijke vrouw, kleinschalig, proeverij met de eigenares was ook inbegrepen, schappelijke prijzen, auto op de binnenkoer parkeren alsof je thuis bent

Wel een stukje tot Reims en Epernay met de auto en niets in het dorpje om 's avond te gaan uiteten, heerlijk rustig.

Zijn aan het adres geraakt via deze website
 
  • Leuk
Waarderingen: herc
Met een groep van 8 volwassenen gaan we 12-14 augustus op weekend in de Champagnestreek. Zijn er naast de vele Champagnehuizen nog dingen die we zeker gedaan moeten hebben? Persoonlijk zou ik er graag ook nog een wat actievere activiteit doen. Ik had ergens iets gehoord over een tocht met Segways, weet iemand daar meer over? Kan online niet onmiddelijk iets vinden.
 
Terug
Bovenaan