Car audio!

Ik heb toen even getwijfeld om die B&W Diamond van BMW te nemen maar de prijs was wat gortig - ik zou die wel eens willen horen eigenlijk. Want de H&K is nu nog ook niet om over naar huis te schrijven. (Vooral niet consistent genoeg, sommige nummers met de juiste frequenties zijn goed, anderen dan weer heel wat minder)
Anders moet je eens naar het standaard pakket van BMW luisteren, dan ga je pas uw ogen en oren opentrekken :p
Zo een hoogwaardige autostereo is allemaal leuk en aardig, maar als dat enkel maar Niels Destadsbader en Q-music speelt dan heb je er ook weinig aan.
 
Anders moet je eens naar het standaard pakket van BMW luisteren, dan ga je pas uw ogen en oren opentrekken :p
Zo een hoogwaardige autostereo is allemaal leuk en aardig, maar als dat enkel maar Niels Destadsbader en Q-music speelt dan heb je er ook weinig aan.
Ja in de 4-serie zat de standaard, da's best triestig, als je dat dan vergelijkt met de standaard van VAG ofzo..

Hier komt gene Niels de bladblazer voor in mijne auto zenne ;p
 
Toen ik als student mijn eerste tweedehandsauto kocht, zelf een radio en speakers geïnstalleerd.
Het mocht allemaal niet te veel kosten als student, dus een Pioneer radio van 100 à 150 EUR ongeveer en speakers van Technics in de deuren en koffer, die eveneens vrij low budget waren.
Perfect geluid, mede dankzij de EQ die toeliet om over verschillende frequenties het geluid zo te regelen dat het perfect was voor de akoestiek van de wagen.

Sedertdien bij mijn leasingwagens verschillende ingebouwde systemen gehad als optie, waaronder Harman Kardon, Focal en Bose. Meestal zijn dat optiepakketten van een 1600 à 2000 EUR.

Geen enkel van die ingebouwde systemen kwam maar in de buurt van mijn low budget oplossing.
De instellingen zijn meestal ook om te huilen, een bass en een treble en that's it.

Hoe moeilijk kan het zijn om bij die ingebouwde systemen eens een deftig hifi geluid naar voor te brengen?
Het moet niet luid zijn, maar het moet vooral goed zijn.

Iemand die wél laaiend enthousiast is over zijn built-in audio system?
 
Terug
Bovenaan