Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

Heb het spel al opnieuw geïnstalleerd en nog krijg ik foutmeldingen bij de sp.
Dus ik kan deze niet verder spelen..

Nog iemand met dit probleem?
Ik had in de laatste missie ook een bug, na het doodgaan telkens crash naar dashboard... Kon ook niet verder. Gewoon in de menu de missie opnieuw gestart heeft geholpen en heb het kunnen uitspelen

Gisteren ineens een offensive chat report gehad. Ondertussen al tig meldingen over dat zelfde voorval in mijn inbox. Terwijl ik de mic afstaan heb en niets ingame zeg. Begrijp het niet eerlijk gezegd :D

Gisteren ineens een offensive chat report gehad. Ondertussen al tig meldingen over dat zelfde voorval in mijn inbox. Terwijl ik de mic afstaan heb en niets ingame zeg. Begrijp het niet eerlijk gezegd :D

Dat wilt zeggen dat er iemand niet tegen z’n verlies kon. Beschouw het als een compliment. 😉

Challenges en prestiges zitten er nu ook in met de patch zie ik, zijn wel nog locked tot season 1 straks begint denk ik. Belachelijk trouwens dat dat bij season 1 hoort, steek dat er toch op release in.

Krijgt ge bij elke versie van MW2 gratis de alle slechtste microfoon ooit gemaakt ofzo? Echt opvallend hoeveel mensen gigantisch veel lawaai maken in de lobby's.

Ik heb de update gedaan maar klopt het dat ik nog niet verder kan gaan naar level 56?
Heb nochtans er al gezien met level 56 en 57. Alleen mijn wapens blijven verder levelen

Terug
Bovenaan