Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon TDMDie invasion was daar de bedoeling van?
0 objectives daarin?

Ik heb echt een haat liefde verhouding met de multiplayer van dit spel.
De ene match (TDM) haal ik probleemloos 20 á 30 kills (tegenstanders gaan normaal dood) om de match daarna nog geen 10 kills te hebben (de tegenstanders moet ik precies volpompen met ammo voor ze dood gaan).
Het upgrade systeem vind ik ook dubbel. Enerzijds is het leuk dat je zo verplicht wordt om met diverse wapens te spelen (alhoewel er kut wapens tussen zitten) anderzijds kan ik de mensen met minder tijd verstaan dat dit niet leuk is daar er veel tijd in kruipt.
SBMM, dat niet kijkt naar locatie/verbinding van de tegenstand.Ik heb echt een haat liefde verhouding met de multiplayer van dit spel.
De ene match (TDM) haal ik probleemloos 20 á 30 kills (tegenstanders gaan normaal dood) om de match daarna nog geen 10 kills te hebben (de tegenstanders moet ik precies volpompen met ammo voor ze dood gaan).
Het upgrade systeem vind ik ook dubbel. Enerzijds is het leuk dat je zo verplicht wordt om met diverse wapens te spelen (alhoewel er kut wapens tussen zitten) anderzijds kan ik de mensen met minder tijd verstaan dat dit niet leuk is daar er veel tijd in kruipt.
Inderdaad, het begint altijd fantastisch.SBMM, dat niet kijkt naar locatie/verbinding van de tegenstand.
Deze ochtend Invasion gespeeld, gasten bij met ping 150+, leuk om tegen te spelen toch.
Framedrops ten volle, met al die meuk op die grote mappen. Tariq is een waar sniper festijn.
Wij als pc spelers kunnen als enigsten crossplay niet uitschakelen.
Xbox kan dit via bepaalde systeeminstellingen.
Voor een reeks met roots op PC is dit een ware blunder.
Vele console spelers met plakkerig aim assist, cronus gebruikers die bunny hoppen en het ene headshot naar het andere maken, zonder enige recoil.
ik heb meer spijt van mijn geld voor BF 2042 dan deze, veel beteren gunplay, veel betere maps, SP campaign, Ground War komt heel hard in de buurt van BF voor mij toch een top shooter op dit moment.Pff spijt van mijn geld, bij MP dezelfde maps die terugkomen, spelstijl van sommige , ik ga achter een hoekje liggen en wacht tot er iemand voorbij komt ....

Ground war is inderdaad zelfs een betere versie van Battlefield dan Battlefield 2042
Van deze heb ik geen spijt, speelt lekker alleen jammer van de vele dingen die voorlopig ontbreken en idd weer wat te weinig maps in 6v6. Het campen vind ik ook wel meevallen, het is in ieder geval stukken beter dan MW2019, de maps zijn er ook minder naar gebouwd, veel minder deuren en camp spots.
Ik was die eigenlijk kwijt door 9lives en volledig vergeten...Hier ook tevreden. Draait allemaal vlotjes. Kijk uit naar warzone, gunfight en de tarkov variant.
Unrelated: vindt gij da normaal dat gij ff uw uil avatar veranderd???
Faith in humanity restored.Ik was die eigenlijk kwijt door 9lives en volledig vergeten...
Hoe kom er ook op. 1 en al frustratieDie map op straat met al die uitgebrande voertuigen, verschrikkelijk.