Call of Duty: Black Ops Cold War

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Black Ops Cold War

Outbreak zombies is heel handig om je battle pass te levellen.
In public matches heb ik wel vaak een disconnect fout.
Als ik zelf een private of solo match opzet krijg ik die fout dan niet. Meestal ga ik tot wave 7 wegens te weinig tijd. Maar als je zo ver raakt krijg je best wat crystals en kun je je battle pass 2 lvl's optillen.
De Hauer is overigens je beste vriend.
 
op ps5 heb ik nu constant voor dat de game crasht wanneer ik uit matchmaking ga
en tis niet enkel crashen, want de disc wordt er ook uitgegooid
wreed ambetant dat ik iedere keer moet rechtstaan om die disc er terug in te steken :shutup:
 
Wat ik mij nu afvraag ik zie iedereen in zo een hoge rank al spelen, wrs al die het vanop de release hebben?

Nu onlangs gekocht, en moest dus van 0 beginnen van rank. Of moest ik iets overzetten van gegevens van MW/Warzone ?
 
Wat ik mij nu afvraag ik zie iedereen in zo een hoge rank al spelen, wrs al die het vanop de release hebben?

Nu onlangs gekocht, en moest dus van 0 beginnen van rank. Of moest ik iets overzetten van gegevens van MW/Warzone ?
Rank reset bij elke battlepass launch. Hoge levels zijn inderdaad beste eigenaardig. Deze week op het lobby scherm een prestige9 lvl1000. Eens in de match geladen was hij pas prestige9 lvl1. Wel al veel levels 200-300 tegengekomen, die halen dan soms maar een k/d van 0.70 ofzo. Hoge rank betekent niet automatisch 1337 pownzor.
 
activision account is hacked pffff. Zal 10 werkdagen duren tegen dat ik mijn account terug heb. Geen dubbel xp voor mij en afkicken
 
heeft deze terug een DEGELIJKE SP ? want ik speel geen multi...

(dus zoals black ops 1 en 2, en de eerste 3 modern warfare's. )
 
Elke cod vind ik een degelijke sp hebben alleen van korte duur, maar ik vind da ge toch minstens op veteran moet spelen want dan hebt ge tenminste nog een uitdaging.
 
Godverfrenne, heel die challenge voor die kruisboog voor niks gedaan, ding unlocked niet.
Staat nochtans 15/15. Goe bezig Treyarch, echt héél goe bezig.

EPISCH strontspel, lang zoeken naar een lobby en veel oostblok spelers met een hoge ping.
Sommigen raak je gewoon NIET. SBMM is een epic f*cking fail.
 
Laatst bewerkt:
De laatste dagen multiplayer wat aant doen, is sinds de ps3 geleden dat ik nog vaak op console shooters speelde, ben sindsdien 200% voor pc gegaan en is niet hetzelfde als toetsenbord en muis. Ik weet dat je er kunt aansluiten op de ps5, maar ik heb: A geen vrije usb poorten meer en B geen goesting om een dure draadloze setup te kopen (ps5 staat hoog)
Heb mijn sensitivity beide axis 1tje naar beneden gehaald en is toch al wat accurater.
 
Kan het zijn dat dead wire generft is in zombies mode?
Ik gebruikte dat altijd in die maschine en dat kon hele hordes in een keer uitschakelen, da's precies gedaan.
 
Net via hier gekocht. Eerste missie gedaan. Al veel beter dan cod bo 3 die ik ook aan ´t spelen ben
 
Na laatste update, speelt het eigenlijk wel meestal perfect . Heel soms beetje lag.
Nu ziet ge als het een lobby zoekt in welke Ping ge gaat terechtkomen. Meestal hier 19 tot 32 ping hoogstens.
 
Terug
Bovenaan