Call of Duty: Black Ops Cold War

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Black Ops Cold War

Nog al iemand gehad dat als hij een XP token inzet het niet werkt? Gisteren een van 45 min en niks dubbel XP.nog al gehad hier.

Het voorlaatste dubbel XP weekend, kreeg ik ook gene dubbele. T laatste dan weer wel.
 
Hoe zit dat eigenlijk met deze COD? Dit is de laatste nieuwe toch? Normaal is de laatste nieuwe toch altijd gigantisch populair, maar 't is precies Warzone die de topper blijft?
 
Hoe zit dat eigenlijk met deze COD? Dit is de laatste nieuwe toch? Normaal is de laatste nieuwe toch altijd gigantisch populair, maar 't is precies Warzone die de topper blijft?
Dit is inderdaad de laatste nieuwe Call of Duty.
 
Hoe zit dat eigenlijk met deze COD? Dit is de laatste nieuwe toch? Normaal is de laatste nieuwe toch altijd gigantisch populair, maar 't is precies Warzone die de topper blijft?

Warzone is dan ook gratis dus niet meer dan normaal dat die populairder blijft en is.
 
Kvind het gwn opmerkelijk, normaal stapt iedereen altijd over naar de nieuwste. Denk dat dit niet meer gebeurd is sinds CoD4, omdat die zo goed was en CoD5 zo’n flop.

Tzal wellicht aan de battle royal liggen gok ik :p
 
Ligt natuurlijk door dat warzone gratis is maar ook meer krijgt,nu pas heeft cold war mappen genoeg maar we zijn dan ook al seizoen 4,en warzone speelt ook anders dan cold war daar zal ook wel een verschil zijn.
 
Gvd, eerst op Outbreak Lvl2 bijna alles kwijt door een server error.
Map daarna CTD, weer zoveel kwijt.
Gisteren onder de map glitched.
Valt weer op, allemaal problemen met die laatste nieuwe operator.
 
Ik heb hem ondertussen al tot lvl 55 gekregen en dat is echt overdreven goed met de juiste attachments.
 
Zijn er nu met season 4 nieuwe wapens en mappen? Kan die precies niet vinden in de local multiplayer tegen bots. Kan ook totaal geen skins vrijspelen, gaat dat mss enkel via echte multiplayer?
 
Zijn er nu met season 4 nieuwe wapens en mappen? Kan die precies niet vinden in de local multiplayer tegen bots. Kan ook totaal geen skins vrijspelen, gaat dat mss enkel via echte multiplayer?

Er zijn idd nieuwe wapens zoals de nail gun, MG82 en C58.

Die mg en c58 kunt ge normaal gezien wel looten uit boxen, komen vrij veel voor, geen idee in de local mp tegen bots natuurlijk.

Skins kunt ge niet vrijspelen, gaat enkel via CW of Warzone zelf.
 
Uw tegenstanders zijn toch dikwijls niet van de slimste ze als ik uw filmkes bekijk :)
 
Terug
Bovenaan