Call of Duty: Black Ops 6

De enige map die ik echt haat is Protocol...

Payback, Derelict en Vorkuta hebben hier de voorkeur.

Vrijdag wordt trouwens Nuketown gelaunched zie ik.

De enige map die ik echt haat is Protocol...

Payback, Derelict en Vorkuta hebben hier de voorkeur.

Vrijdag wordt trouwens Nuketown gelaunched zie ik.
Ook double xp dit weekend. Double weapon XP is wel welkom, mijn wapens zijn sneller goud dan dat ze max level zijn, lijkt heel traag in deze CoD...

K zit vast in de campaign door een glitch. In de missie ‘hunting season’ moet ik na het clearen van alle locaties gaan praten met de SAS-gast maar alleen zijn backpack ligt er nog… Blijkbaar een gekende bug. Tof.

begint min of meer wat te lukken, toch bijna in iedere match een positief kd..ak47 voorlopig favo wapen
submachines zijn wel wat overtuned vind ik? je kan er redelijk ver mee knallen om een submachine gun te zijn, geen idee hoe het in de vorige games was

begint min of meer wat te lukken, toch bijna in iedere match een positief kd..ak47 voorlopig favo wapen
submachines zijn wel wat overtuned vind ik? je kan er redelijk ver mee knallen om een submachine gun te zijn, geen idee hoe het in de vorige games was

Dat er veel of beter gezegd dat bijna iedereen een positieve k/d heeft komt door het feit dat je in veel gevallen ook een kill krijgt wanneer je iemand raakt terwijl iemand anders de ‘echte’ kill maakt. Dit geeft dus een vertekend beeld van de werkelijkheid.
Geen idee waarom dit zo is. Misschien om de mensen meer positief te houden indien ze niet zo goed zijn in het spel?

Dat er veel of beter gezegd dat bijna iedereen een positieve k/d heeft komt door het feit dat je in veel gevallen ook een kill krijgt wanneer je iemand raakt terwijl iemand anders de ‘echte’ kill maakt. Dit geeft dus een vertekend beeld van de werkelijkheid.
Geen idee waarom dit zo is. Misschien om de mensen meer positief te houden indien ze niet zo goed zijn in het spel?
Assists zijn er niet meer inderdaad, dat telt als een kill waardoor iemand met nu een KD van 1.0 in realiteit eerder rond de 0.7 zal zitten. Is idd om mensen het gevoel te geven dat ze beter zijn dan ze echt zijn en daardoor waarschijnlijk langer spelen en meer geld uitgeven in de shop.

Assists zijn er niet meer inderdaad, dat telt als een kill waardoor iemand met nu een KD van 1.0 in realiteit eerder rond de 0.7 zal zitten. Is idd om mensen het gevoel te geven dat ze beter zijn dan ze echt zijn en daardoor waarschijnlijk langer spelen en meer geld uitgeven in de shop.
Vind dit wel een goede verandering mensen staren zicht altijd rot op kda, zou nog een stat moeten komen als cs hoeveel damage je per ronde doet dat geeft een betere indruk dan je kda vind ik persoonlijk.

Nee geen nut buiten wat cosmetics die je krijgt, in het prestige menu kan je alle rewards zien per level.
Klopt.
Wel vind ik het prestigen mss nu beter dan ervoor gezien er toch wel meer als 1 badge ofzo is vrij te spelen.
Ook heb je elke Prestige een permanent unlock die je kan gebruiken om direct terug te krijgen waar jij zo graag mee speelt (perk, wildcard, waepon, ...) Ik ben direct in prestige gedaan en ga dan gewoon verder aan de slag met je wapens te levelen. Vanaf je ze vrijspeelt heb je al je upgradees terug en kan je gewoon verder lvl'en.
Ik ben gisteren in Prestige 1 gegaan en 4 uur later was ik lvl 27 in Prestige dus het gaat wel goed vooruit hoor.

Tot hier toe is de BO 6 voor mij één van de betere COD's van de laatste jaren.
De campaign is beetje anders precies (heb wel MW3 niet gespeeld) dan de vorige. Je hebt een klein beetje vrijheid om de missie te doen hoe je wilt. Ook vind ik het leuk dat je in de missies geld kan verzamelen om je workbenches te upgraden.

De Zombies moet ik nog starten maar dat is wat nieuw voor mij eigenlijk. Nooit niet zo veel gespeeld dus daar kan ik weinig over zeggen.

Multiplayer is tot hier toe echt wel leuk.
Hier en daar wel slechte spawns van spelers maar dat zal er wel uitgeraken.
Ook de maps moeten aangepakt worden mss. De maps zijn van concept en vormgeving wel leuk en mooi maar de actie speelt zich te veel af op dezelfde plaatsen. Als ik naar de map Rewind kijk dan denk ik waarom dat ze kleine winkelgedeelte aan de andere kant van de map niet meer hebben benut. Daar is meestal echt niets te beleven behalve als het objectives zijn zoals hardpoint, domination, ...
Zo zijn er helaas nog wel mappen die wat klein zijn. Dat er een paar kleine mappen zijn is altijd leuk voor veel kills maar ik hoop dat de komende maps iets meer variatie geven. Tot hier toe is voor mij Skyline één van de keukere. De gang boven is altijd actie en beneden rondom rond ook altijd wel veel te doen.
Nu nog even afwachten op Season 1 en zien wat ons dat brengt :)

Gisterenavond de campaign uitgespeeld.
Wat een geweldige ervaring!
Deze blijft zowiezo in mijn top 3 beste cod campaigns, twijfel zelfs tussen positie 2 of 1.

Alles is zo bombastisch en over de top gebracht.
Zonder spoilers te geven, in sommige levels experimenteren ze ook met dingen die we nog nooit gezien hebben in een cod campaign, maar in het verhaal klopt alles wel :).

Al een paar dagen blijft mijn XMG hangen op lvl 47 en het balkje is op een mss na volledig vol.
Een paar games zag ik wel op mien scherm kopen tijdens een game dat hij MAX had gehaald maar in men menu dus niet.
Heeft nog iemand dit probleem toevallig ?

Al een paar dagen blijft mijn XMG hangen op lvl 47 en het balkje is op een mss na volledig vol.
Een paar games zag ik wel op mien scherm kopen tijdens een game dat hij MAX had gehaald maar in men menu dus niet.
Heeft nog iemand dit probleem toevallig ?
In het loadout menu bij gunsmith kan je het maximum level van elk wapen zien, bij XMG is dat idd lvl 47.

Terug
Bovenaan