Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook double xp dit weekend. Double weapon XP is wel welkom, mijn wapens zijn sneller goud dan dat ze max level zijn, lijkt heel traag in deze CoD...De enige map die ik echt haat is Protocol...
Payback, Derelict en Vorkuta hebben hier de voorkeur.
Vrijdag wordt trouwens Nuketown gelaunched zie ik.
Ik dacht buiten een embleem niks speciaal en weer van 0 beginnen. Is nu dubbel xp ben gisteren begonnen en nu al lvl 29.Level 55 ondertussen. Dat prestigen, heeft dat eigenlijk enig nut behalve wat andere embleds en calling cards?
Nee geen nut buiten wat cosmetics die je krijgt, in het prestige menu kan je alle rewards zien per level.Level 55 ondertussen. Dat prestigen, heeft dat eigenlijk enig nut behalve wat andere embleds en calling cards?
begint min of meer wat te lukken, toch bijna in iedere match een positief kd..ak47 voorlopig favo wapen
submachines zijn wel wat overtuned vind ik? je kan er redelijk ver mee knallen om een submachine gun te zijn, geen idee hoe het in de vorige games was
Assists zijn er niet meer inderdaad, dat telt als een kill waardoor iemand met nu een KD van 1.0 in realiteit eerder rond de 0.7 zal zitten. Is idd om mensen het gevoel te geven dat ze beter zijn dan ze echt zijn en daardoor waarschijnlijk langer spelen en meer geld uitgeven in de shop.Dat er veel of beter gezegd dat bijna iedereen een positieve k/d heeft komt door het feit dat je in veel gevallen ook een kill krijgt wanneer je iemand raakt terwijl iemand anders de ‘echte’ kill maakt. Dit geeft dus een vertekend beeld van de werkelijkheid.
Geen idee waarom dit zo is. Misschien om de mensen meer positief te houden indien ze niet zo goed zijn in het spel?
Vind dit wel een goede verandering mensen staren zicht altijd rot op kda, zou nog een stat moeten komen als cs hoeveel damage je per ronde doet dat geeft een betere indruk dan je kda vind ik persoonlijk.Assists zijn er niet meer inderdaad, dat telt als een kill waardoor iemand met nu een KD van 1.0 in realiteit eerder rond de 0.7 zal zitten. Is idd om mensen het gevoel te geven dat ze beter zijn dan ze echt zijn en daardoor waarschijnlijk langer spelen en meer geld uitgeven in de shop.
Klopt.Nee geen nut buiten wat cosmetics die je krijgt, in het prestige menu kan je alle rewards zien per level.

.In het loadout menu bij gunsmith kan je het maximum level van elk wapen zien, bij XMG is dat idd lvl 47.Al een paar dagen blijft mijn XMG hangen op lvl 47 en het balkje is op een mss na volledig vol.
Een paar games zag ik wel op mien scherm kopen tijdens een game dat hij MAX had gehaald maar in men menu dus niet.
Heeft nog iemand dit probleem toevallig ?
ah thx, ik dacht dat elk wapen 48 max was.In het loadout menu bij gunsmith kan je het maximum level van elk wapen zien, bij XMG is dat idd lvl 47.