Dat was dan ook 1 van de kortste en slechtste ooit denk ikHoe is de campaign al iemand gespeeld?
MW3 is eerste campaign dat ik nooit heb uitgespeeld. Hopelijk is deze beter
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was dan ook 1 van de kortste en slechtste ooit denk ikHoe is de campaign al iemand gespeeld?
MW3 is eerste campaign dat ik nooit heb uitgespeeld. Hopelijk is deze beter
Kijk ik ergens overheen of is er geen in-game optie om cross-platform play uit te schakelen op Xbox?
Herinner mij toch dat dit mogelijk was op PlayStation.
.
Season 1 begint altijd pas een paar weken na launch, waarschijnlijk half november ergens als de laatste season van MW3 gedaan is.Klein vraagje betreft the battlepasse en Blackcell. Is dat pas vanaf dat ge prestige bent dat je daar toegang tot hebt of is dat gewoon nog niet mee online ? Heb toch al een aantal cod's gespeeld van in het begin en ik dacht dat da toch vanaf launch in pre season al met battlepass was. Had de vault edition gekocht maar ik zie mij 1.100 cc point ook niet mee verschijnen . Beetje raar, of het ligt aan mij ?![]()
Hatelijk idd, maar de menu's zelf zien er toch al stukken beter uit dan tijdens MW2/MW3, dat was pas echt dramatisch.Mijn god dat cod menu blijft toch afschuwelijk.
Activision account nodig om in te loggen, ok.
Mijn ww word inees niet meer aanvaard.
Ww gereset, nieuwe werkt ook niet.
Nogmaals willen resetten, komen geen mails meer toe.
Na lang proberen toch kunnen resetten.
Spel gestart, herstart voor een update, black ops gekozen, Spel sluit en start Black ops, black ops sluit voor een update en herstart.
Een half uur later eindelijk de campaign kunnen opstarten en damn, tis echt de moeite.
Amuseer mij der goed mee, zalig dat op game pass staat.
Ah ok, Thx. Dan lvl'n we nog maar effe tot dan heSeason 1 begint altijd pas een paar weken na launch, waarschijnlijk half november ergens als de laatste season van MW3 gedaan is.
.Die optie ontbreekt dus op Xbox.In uw options “ zij balk “ Account en network. Staat crossplay. Daar kan je het uitzetten.
Die optie ontbreekt dus op Xbox.
Je kan het wel uitzetten via het Xbox-dashboard, maar dan blokkeer je cross-platform play voor alle third party games op systeemniveau.
Op Xbox was die optie al een tijdje niet meer aanwezig. De enige optie is inderdaad om het uit te zetten via het Xbox-dashboard maar dan ga je ook miserie krijgen met andere games.Kijk ik ergens overheen of is er geen in-game optie om cross-platform play uit te schakelen op Xbox?
Herinner mij toch dat dit mogelijk was op PlayStation.
Neem gewoon een maandje game pass op PC?Grote twijfel om hem te kopen aangezien ik nog wel eens een nieuwe mp fps wil, maar €80 voor COD ..
Genie, dat ga ik inderdaad even doen. Thanks!Neem gewoon een maandje game pass op PC?