Call of Duty: Black Ops 6

Vanmiddag de mp wat zitten spelen, maar het is toch serieus aanpassen de movements vind ik en als je de snelheid gewoon bent na mw3 … ik zit onbewust mijn shift knop te butttonbashen :p na een uur of 2 toch al level 20 ofzo en af en toe wat matchen gewonnen…

Heb al sinds woensdag van alles zien voorbij komen op tik tok hoe meer ik zie hoe meer ik er een degoe van krijg.
Die kleuren etc ,,, en dan moede nog betalen voor betere sound dat is er over.
Tweedehands zal ik hem wel eens op pikken voor de sp.
Heb de indruk dat weer voor de kindjes gemaakt is

Kijk ik ergens overheen of is er geen in-game optie om cross-platform play uit te schakelen op Xbox?

Herinner mij toch dat dit mogelijk was op PlayStation.

Kijk ik ergens overheen of is er geen in-game optie om cross-platform play uit te schakelen op Xbox?

In uw options “ zij balk “ Account en network. Staat crossplay. Daar kan je het uitzetten.

Mijn god dat cod menu blijft toch afschuwelijk.
Activision account nodig om in te loggen, ok.
Mijn ww word inees niet meer aanvaard.
Ww gereset, nieuwe werkt ook niet.
Nogmaals willen resetten, komen geen mails meer toe.
Na lang proberen toch kunnen resetten.
Spel gestart, herstart voor een update, black ops gekozen, Spel sluit en start Black ops, black ops sluit voor een update en herstart.

Een half uur later eindelijk de campaign kunnen opstarten en damn, tis echt de moeite 🙂.
Amuseer mij der goed mee, zalig dat op game pass staat.

Laatst bewerkt:
Klein vraagje betreft the battlepasse en Blackcell. Is dat pas vanaf dat ge prestige bent dat je daar toegang tot hebt of is dat gewoon nog niet mee online ? Heb toch al een aantal cod's gespeeld van in het begin en ik dacht dat da toch vanaf launch in pre season al met battlepass was. Had de vault edition gekocht maar ik zie mij 1.100 cc point ook niet mee verschijnen . Beetje raar, of het ligt aan mij ? :)

Klein vraagje betreft the battlepasse en Blackcell. Is dat pas vanaf dat ge prestige bent dat je daar toegang tot hebt of is dat gewoon nog niet mee online ? Heb toch al een aantal cod's gespeeld van in het begin en ik dacht dat da toch vanaf launch in pre season al met battlepass was. Had de vault edition gekocht maar ik zie mij 1.100 cc point ook niet mee verschijnen . Beetje raar, of het ligt aan mij ? :)
Season 1 begint altijd pas een paar weken na launch, waarschijnlijk half november ergens als de laatste season van MW3 gedaan is.

Mijn god dat cod menu blijft toch afschuwelijk.
Activision account nodig om in te loggen, ok.
Mijn ww word inees niet meer aanvaard.
Ww gereset, nieuwe werkt ook niet.
Nogmaals willen resetten, komen geen mails meer toe.
Na lang proberen toch kunnen resetten.
Spel gestart, herstart voor een update, black ops gekozen, Spel sluit en start Black ops, black ops sluit voor een update en herstart.

Een half uur later eindelijk de campaign kunnen opstarten en damn, tis echt de moeite 🙂.
Amuseer mij der goed mee, zalig dat op game pass staat.
Hatelijk idd, maar de menu's zelf zien er toch al stukken beter uit dan tijdens MW2/MW3, dat was pas echt dramatisch.

In uw options “ zij balk “ Account en network. Staat crossplay. Daar kan je het uitzetten.
Die optie ontbreekt dus op Xbox.

Je kan het wel uitzetten via het Xbox-dashboard, maar dan blokkeer je cross-platform play voor alle third party games op systeemniveau.

Die optie ontbreekt dus op Xbox.

Je kan het wel uitzetten via het Xbox-dashboard, maar dan blokkeer je cross-platform play voor alle third party games op systeemniveau.

Aha sorry wist ik niet. Vreemd. Hopelijk fixen ze dit nog voor xbox.

Was vorige cod ook zo dacht ik. Xbox kan cross platform niet afzetten ingame zelf. Moet je idd constant in de systeeminstellingen zitten kloten.

Op Xbox was die optie al een tijdje niet meer aanwezig. De enige optie is inderdaad om het uit te zetten via het Xbox-dashboard maar dan ga je ook miserie krijgen met andere games.
De beste optie, voor Xbox, is het gewoon aan laten staan want anders ga je het iedere keer moeten aanpassen moest je ook andere games spelen.

Ik heb het spel gisteren avond een uurtje gespeeld en dit speelt toch anders dan MW3. Ik moet zeggen dat het aantal mensen die de nieuwe 'sleer' functies gebruikten beperkt was.
Het kan aan mij liggen maar ik heb ook het gevoel dat je veel sneller dood bent? Wat natuurlijk realistischer is.

Grote twijfel om hem te kopen aangezien ik nog wel eens een nieuwe mp fps wil, maar €80 voor COD ..

Gisteren 3 matches online gespeeld en vond het maar niks.

Toen 2 uurtjes de campaign gespeeld. De campaign vind ik ook maar heel average tot nu toe. Zoals verwacht, campaign uitspelen en daarna het spel deleten.

Ik ben ook even de campaign begonnen en vind het wel aangenaam.
Maar ik ben een sucker voor die zombie modes, en na een uurke campaign dan toch uren solo zombie zitten spelen.

Maar mocht het geen Gamepass titel zijn zou ik het laten passeren want de MP van zo een COD game kan ik me niet lang mee amuseren.

Terug
Bovenaan