Call of Duty: Black Ops 6

Gisterenavond binnengehaald via Steam. Na 7 restarts en 3 crashes dan uiteindelijk toch aan het spelen geraakt, maar dit gaat het niet worden voor mij.

Ik zal wel gewoon oud aan het worden zijn, maar die movement voelt een beetje belachelijk aan.
Ik ben van het zelfde gedacht. Ik heb me in de laatste cod’s al enorm gestoord aan al dat sleren en springen van sommige en in BO6 is het all te way.
Ik heb de beta trouwens zitten spelen op de Playstation 5 en ik betrapte me er continue op dat ik het spel gewoon speelde zonder die speciale bewegingen. Je bent dan enorm in het nadeel.

Het spel op zich en ook het richten voelen sneller aan naar mijn gedacht. In MW3 speel ik op sensitivity 4 (Horizontaal en verticaal) en hier voelde zelf een 4 veel sneller aan.

Misschien moeten we het gewoon langer en meer spelen zodat we het gewoon worden? Denk niet dat ik het bij launch zal kopen maar eerder bij één of andere korting zoals Black Friday.

Laatst bewerkt:
Hier wat mixed feelings.
Had hier via BG een key gewonnen voor early access van de beta en mij toen wel goed geamuseerd maar nu het in open beta is, mij toch al aan redelijk wat zaken gestoord. Anti cheat is blijkbaar toch nog te makkelijk te omzeilen want al paar potjes gehad met overduidelijke wallhackers. Je ziet op de killcam ze zo door de muren al naar je aimen. En dit neemt het plezier natuurlijk volledig weg.

Aangezien deze in game pass inbegrepen is op day one zal ik hem via die weg wel nog spelen bij launch maar moest ik de game moeten aankopen zou ik toch nog eens goed nadenken of het de volle pot wel waard is.

Had met de open beta op PC, net als Voidski, ook wel wat problemen om te updaten met enkele crashes tot gevolg.
Toch ook een twintig-dertigtal minuten geduurd voor ik het opnieuw draaiende kreeg. Eens het up to date was wel geen problemen meer gehad.

Hier wat mixed feelings.
Had hier via BG een key gewonnen voor early access van de beta en mij toen wel goed geamuseerd maar nu het in open beta is, mij toch al aan redelijk wat zaken gestoord. Anti cheat is blijkbaar toch nog te makkelijk te omzeilen want al paar potjes gehad met overduidelijke wallhackers. Je ziet op de killcam ze zo door de muren al naar je aimen. En dit neemt het plezier natuurlijk volledig weg.

Aangezien deze in game pass inbegrepen is op day one zal ik hem via die weg wel nog spelen bij launch maar moest ik de game moeten aankopen zou ik toch nog eens goed nadenken of het de volle pot wel waard is.

Had met de open beta op PC, net als Voidski, ook wel wat problemen om te updaten met enkele crashes tot gevolg.
Toch ook een twintig-dertigtal minuten geduurd voor ik het opnieuw draaiende kreeg. Eens het up to date was wel geen problemen meer gehad.
Zalig dat hij nu dag 1 bij game pass zit inderdaad, moet nu niet meer twijfelen of ik 80 euro wil neerleggen voor de jaarlijkse CoD :unsure: Net een maand geactiveerd en kreeg er nog een extra maand gratis bij. Game gepreload en locatie naar Nieuw-Zeeland gezet, dan zou hij morgen namiddag al speelbaar zijn.

Ik was vergeten dat dit ook via pc lukte. Bij deze ook maar gedaan.
Thanks voor de reminder.

Pre load zou moeten werken , hier net nog een update van 7gb toen ik de xbox app bekeek.

Ik kan precies nog niet preloaden, kan dat?
Wel weer belachelijk veel GB, 300 á 400?!
Normaal kan je kiezen wat je wilt installeren.

PmTMUlm.png

Momenteel op Twitch al paar pro gamers de mp aan het streamen, ziet er eigenlijk wel goed uit. Overig de vorige mp waren ze minder fan heb ik de indruk.

MW3 was ook wel leuk voor een paar weken maar voelde aan als MW2 met wat improvements, ben ook wel blij dat we eindelijk terug nieuwe maps hebben ipv die remasters de hele tijd en het oude prestige systeem is terug. :love: Veel maps zijn wel heel klein moet ik zeggen, heb op sommige echt een shipment gevoel waar je binnen de 2 seconden een enemy voor/achter je hebt.

De campaign krijgt hele goeie reviews, allemaal 9/10 so far.
Mag wel na het teleurstellende mw3 🙂.
Straks downloaden op gamepass en aan beginnen!

Terug
Bovenaan