Ik heb mijn zoon 6 matchen zien spelen, en dat liep vrij vlot (ps5)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van het zelfde gedacht. Ik heb me in de laatste cod’s al enorm gestoord aan al dat sleren en springen van sommige en in BO6 is het all te way.Gisterenavond binnengehaald via Steam. Na 7 restarts en 3 crashes dan uiteindelijk toch aan het spelen geraakt, maar dit gaat het niet worden voor mij.
Ik zal wel gewoon oud aan het worden zijn, maar die movement voelt een beetje belachelijk aan.
Zalig dat hij nu dag 1 bij game pass zit inderdaad, moet nu niet meer twijfelen of ik 80 euro wil neerleggen voor de jaarlijkse CoDHier wat mixed feelings.
Had hier via BG een key gewonnen voor early access van de beta en mij toen wel goed geamuseerd maar nu het in open beta is, mij toch al aan redelijk wat zaken gestoord. Anti cheat is blijkbaar toch nog te makkelijk te omzeilen want al paar potjes gehad met overduidelijke wallhackers. Je ziet op de killcam ze zo door de muren al naar je aimen. En dit neemt het plezier natuurlijk volledig weg.
Aangezien deze in game pass inbegrepen is op day one zal ik hem via die weg wel nog spelen bij launch maar moest ik de game moeten aankopen zou ik toch nog eens goed nadenken of het de volle pot wel waard is.
Had met de open beta op PC, net als Voidski, ook wel wat problemen om te updaten met enkele crashes tot gevolg.
Toch ook een twintig-dertigtal minuten geduurd voor ik het opnieuw draaiende kreeg. Eens het up to date was wel geen problemen meer gehad.
Net een maand geactiveerd en kreeg er nog een extra maand gratis bij. Game gepreload en locatie naar Nieuw-Zeeland gezet, dan zou hij morgen namiddag al speelbaar zijn.Heb hier vandaag de preload gedaan. Je kan selecteren wat je wil. Enkel de black ops 6 campaign en multiplayer was iets van 80gbIk kan precies nog niet preloaden, kan dat?
Wel weer belachelijk veel GB, 300 á 400?!
Normaal kan je kiezen wat je wilt installeren.Ik kan precies nog niet preloaden, kan dat?
Wel weer belachelijk veel GB, 300 á 400?!

Veel maps zijn wel heel klein moet ik zeggen, heb op sommige echt een shipment gevoel waar je binnen de 2 seconden een enemy voor/achter je hebt.Idd, zie https://www.ign.com/wikis/call-of-d..._Black_Ops_6_Early_(New_Zealand_Trick_Method) voor wie vandaag al wilt beginnen. Enkel op steam en battle.net zal je moeten wachten op de global launch morgen.Je kan het al spelen als je je account naar nieuw zeeland zet.
Die sp ga ik ook graag eens door, maar ik koop hem niet op de releaseVrijdag 4uur de singleplayer spelen en dan wrslk terug deleten![]()
Ik geef mijn geld ook er niet aan hoor. Enige reden waarom ik het ga spelen is omdat het gratis bij gamepass zit.Die sp ga ik ook graag eens door, maar ik koop hem niet op de release