Bwah, ik denk dat het vooral ook aan jezelf ligt persoonlijk. Hoe je het opvat.
Kijk, ik heb ook een gigantische brul aap van een baas. (ik vorm de schakel tussen hem en de 6 arbeiders).
Talloze arbeiders zijn het al afgetrapt van zijn gedrag, zijn manier van omgang, etc....
En ja, ook ik had het er héél erg moeilijk mee in het begin. (ik kwam van een bedrijf van +1000 werknemers, waar je bij de minste woordenwisseling al naar het HRM mocht gaan....)
Maar uiteindelijk heb ik dat ergens toch kunnen plaatsen hoor. Ik laat hem brullen, (ja na 8 jaar durft hij nog steeds scheldwoorden gebruiken die ik hier niet ga plaatsen, tegen mijn bureaustoel stampen van time to time...) Uiteindelijk weet ik wel beter, laat het gewoon van me afschuiven, doe mijn ding en op het eind van de maand is het kassa kassa. En ik zie hem toch maar heel af en toe eens, als hij eens op kantoor is (meestal is hij zelf meewerkend de baan op)
Tenslotte is het zijn probleem allemaal hé, en niet de mijne. Zo moet je denken. Wees blij dat je zelf zo niet bent.
EDIT : Het is natuurlijk wel niet fijn als dergelijke zaken gebeuren in het bijzijn van anderen. Dan lijd je gezichtsverlies. zou ik het ook wel moeilijk mee hebben... (De Plopsaland verhalen zijn eerder in die trend uiteraard).
Bij mij is het eerder one on one, en dan is dat efkes op uw lip bijten en da laten over u komen