Hans Moleman
Well-known member
Oliseh masterclass in Munchen, nadat Bayern 0-2 achter kwam.
De 17 jarige Karl viel ook wederom positief op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 goals 3 assistsOliseh masterclass in Munchen, nadat Bayern 0-2 achter kwam.

6-1.
Oliseh!
Kane ook echt een ongelofelijk goeie voetballer.
Zet daar een goeie trainer bij, en het is feest!![]()
Voorzetje mooi binnengekopt. Precies Diaz.Kompany is toch meer dan genoeg...

Maar wel een dikke parel preciesBayern 8 - 1 tegen Wolfsburg en slechts 1 goal van Kane

Hoe? Nu rate je Kompany wel ofwat? Nou nouStel u voor dat ge stopt met fan te zijn van Bayern in het jaar dat Kompany ze het beste laat voetballen in 10 jaar![]()

Hoe? Nu rate je Kompany wel ofwat? Nou nou![]()
Als ge over een constante lijn spreekt wellicht niet neen. De heenronde van Kompany was de beste ooit in de Bundesliga geschiedenis.Cijfers spreken voor zich, hebben ze ooit beter gevoetbald?

Doe mij maar Bayern onder HeynckesAls ge over een constante lijn spreekt wellicht niet neen. De heenronde van Kompany was de beste ooit in de Bundesliga geschiedenis.
Maar puur voetbal Sturm en drang kan je matchen selecteren onder Guardiola en Flick die van hoger niveau kapotmakerij waren. Maar bon , ik ben geen fan meer dus hoef hier niet meer te discussiëren![]()
.

die van Standard dus, wist ik niet, zal wel stiefbroer zijn dan neem ik aanAlbert Sambi Lokonga is broer van Paul-José Mpoku (Al-Batin FC).

Ook foute makelaarToch ook gewoon foute carrièrekeuze met naar Arsenal te gaan en dan wat kostbare verloren jaren.