Philharmoniker
Active member
Née ma als gij wilt en u dat doet beter doet voelen zeg ik ja?Het zit precies diep![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Née ma als gij wilt en u dat doet beter doet voelen zeg ik ja?Het zit precies diep![]()

In de laatste 5 partijen een 17 voor en 3 tegen.Ik verwacht toch wel dat ze Hoffenheim een nulletje of vijf aansmeren.
Is daar echt aan iets moois aan het bouwen. Onzen Vincent.In de laatste 5 partijen een 17 voor en 3 tegen.
Een 0-4 of 0-5 kan wel eens realiteit zijn. Hopelijk start Jackson.
Goh.. Das nu ook een beetje overdreven.Is daar echt aan iets moois aan het bouwen. Onzen Vincent.
Ja, dat bedoel ik niet per se .Goh.. Das nu ook een beetje overdreven.
Hansi flick bij Barcelona in een financiële crippled situatie heeft toch straffer gepresteerd.
Nu eerlijk tis natuurlijk ook niet dat Vince carte blanche krijgt.
Sowieso. Vergeleken met Tuchel en Nagelsmann groot verschil ja.Ja, dat bedoel ik niet per se .
Heb het vooral over wat hij de ploeg op de mat laat brengen. Als voetballiefhebber kan ik daar erg van genieten.
De ploeg speelt bv beter dan vorig seizoen.
Volgens mij niet. Die laten dat uitschijnen ja. Maar als dat zo, die honger naar, was en sprak die portefeuille wel. En dat kan ook niet anders als ge wilt meedoen in de Cl..Er wordt wel mooi voetbal gespeeld en hij heeft er vanaf zijn komst toch weer meer een ploeg van de sterren gemaakt dan er de jaren voor hem was. Ik kan ook dat voetbal wel smaken, ook al ben ik geen Bayern fan. Maar op wat hem in Duitsland toont, ook al is dat mooi voetbal, gaan ze hem niet afrekenen. Daar kan het enkel maar mis gaan. Het is Europees dat van tel is.
Ja daarom dat ik ook zeg dat het in Duitsland zelf enkel kan misgaan. Tuurlijk zijn ze met minder dan de titel niet content. Maar dat is eigenlijk zo vanzelfsprekend dat het hem geen extra "goeie" punten gaat opleveren bij de afrekening.Volgens mij niet. Die laten dat uitschijnen ja. Maar als dat zo, die honger naar, was en sprak die portefeuille wel. En dat kan ook niet anders als ge wilt meedoen in de Cl..
Voor Bayern is het financiële plaatje (want die board pocht graag met kijk eens hoe rijk en gezond we zijn) en de bundesliga het belangrijkste. De rest is wat Mij betreft schijn.
Heel zwakke match, vooral de eerste helft.0-1 met 17 jarig top talent Lennert Karl als assist gever.
Kompany met redelijk wat rotatie vandaag. Hmm.
Of hij in staat is (dit) Bayern echt naar de hoogste hoogtes in Europa te brengen, weet ik niet, maar als hij de titels blijft pakken en Europees pakweg altijd minstens kwartfinale haalt, en 't voetbal is goed en de spelers blijven content, mag hij daar wel een tijdje blijven. En heeft dan met enkele jaren Bayern zichzelf sowieso voor lange tijd onder het kransje trainers voor Europese topclubs gevestigd. Kan daarna in het topcircuit blijven meedraaien. Dan zal er nadien altijd wel een Juventus of Chelsea of whatever komen aankloppen.Volgens mij niet. Die laten dat uitschijnen ja. Maar als dat zo, die honger naar, was en sprak die portefeuille wel. En dat kan ook niet anders als ge wilt meedoen in de Cl..
Voor Bayern is het financiële plaatje (want die board pocht graag met kijk eens hoe rijk en gezond we zijn) en de bundesliga het belangrijkste. De rest is wat Mij betreft schijn.