Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou heel jammer zijn, want in theorie is Leipzig wel een ideale club voor zijn ontwikkeling. Het draait daar momenteel natuurlijk niet fantastisch, maar toch. Had zelf altijd nog een jaar bij Antwerp moeten blijven natuurlijk.Blijkbaar stond Vermeeren niet op de feuille en mag hij vertrekken?
Als matchen maar 70 minuten duren dan speelden ze los kampioen. Hoeveel punten smijten die niet weg in die laatste 15-20 minuten de laatste jaren?BVB ook weer een mooie voorsprong netjes naar de klote gedaan.

Zoveel spelers heeft hij toch niet gehaald? Zo werken die ploegen in Duitsland toch niet?![]()
![]()
Dat ETH geen resutlaten ging kunnen behalen als Xabi Alonso, dat stond in de sterren geschreven, maar dit is toch wel heel pijnlijk. Nu zitten ze daar ook leuk met al die spelers die door hemzelf zijn gehaald.
Zitten toch wel enkele spelers binnen met een Nederlandse focus. Lang niet allemaal natuurlijk.Zoveel spelers heeft hij toch niet gehaald? Zo werken die ploegen in Duitsland toch niet?
Dat zegt op zich toch niks? Volgens mij Flekken, Poku en Tillman. Waarbij de eerste al rond was voor Ten Hag.Zitten toch wel enkele spelers binnen met een Nederlandse focus. Lang niet allemaal natuurlijk.
Gezien zen dispuut met cr7 bij man u verschiet ik er niet van dat zijn arrogantie hem nu ook de das heeft om gedaan.Las daarnet ook ergens een bericht dat Erik mogelijks al problemen had in de kleedkamer met enkele spelers en dat er zelfs enkele daardoor indirect zijn vertrokken. Wat daar van waar is is natuurlijk moeilijk te achterhalen, maar het zou zomaar kunnen. Uw trainer ontslaan na twee wedstrijd is anders toch wel zeer vreemd.
Zitten toch wel enkele spelers binnen met een Nederlandse focus. Lang niet allemaal natuurlijk.
Dat is waar. Als je al moeite hebt met nederige personen als Ronaldo, zegt dit al veel!Gezien zen dispuut met cr7 bij man u verschiet ik er niet van dat zijn arrogantie hem nu ook de das heeft om gedaan.
Tsja, verbaast me niets.
Idd. Ma Ronaldo he..Tsja, verbaast me niets.
Was toch al lang duidelijk dat dit veel verder reikte dan enkel de tot op heden behaalde resultaten. Je gaat je coach echt niet zomaar al na twee wedstrijden ontslaan en al zeker niet na het vertrek van een deel goede spelers.

Het zit precies diepIdd. Ma Ronaldo he..![]()