Philharmoniker
Active member
Hmja zie naar die club van de Deadpool man he.. Toch ook wel belachelijk snel dat die stijgen.. En das zoals @Général Zantas puur natuur voorsteld..geld..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor dergelijke zaken als waarom nu Napoli geen penalty krijgt moet die VAR echt verdwijnen vind ik.Ontknoping in Serie A is ook spannend
Matchen trekken wel op niks
Voor dergelijke zaken als waarom nu Napoli geen penalty krijgt moet die VAR echt verdwijnen vind ik.
Trekt echt op niks dat er 5 minuten gekeken moet worden voor mogelijks een lichte fout. Is ook gewoon meer een contact in een duel dan een echte fout maar bon.
Ik vond Inter - Lazio toch leuk om naar te kijken.Ontknoping in Serie A is ook spannend
Matchen trekken wel op niks
Die penalty voor Lazio, toch best discutabel te noemen.Ik vond Inter - Lazio toch leuk om naar te kijken.
Er is een duidelijke beweging naar de bal. Leek mij 100% correct.Die penalty voor Lazio, toch best discutabel te noemen.
Er gaan geruchten rond dat Kevin klaar is om te tekenen bij Napoli. Na de titel denk ik toch ook dat die kans echt reëel is.Ben blij voor Lukaku. Die heeft al een paar keer dikke dikke pech gehad in beslissende matchen, maar deze keer niet.
Kampioen met Napoli, heerlijk.
Als KDB aantoont fit te kunnen blijven in Italië gaat Conte zijn middenveld rond hem bouwen lijkt me. Conte heeft zijn 352 zo al verlaten (fuck wingbacks) tvv de 433, en een De Bruyne die de ruimte ziet icm een voorhoede met Neres, Lukaku en Politano kan echt wel serieus potten gaan breken. Mij lijkt het logisch dat McTominay idd een verdedigendere rol zal opnemen maar evengoed gaat roteren met Anguissa - in de veronderstelling dat iedereen blijft natuurlijk. De rol van de mezzala zal sowieso KDB toekomen lijkt me. Vraag me wel af hoe je dat managet met een McTominay na zo een sterk seizoen. Ik ben benieuwd alleszins.Op welke plaats gaat hij dan spelen, die van McTominay en die schuift dan achteruit?
Een goeie vraag maar ik had deze vroege ochtend dus gelijk.Op welke plaats gaat hij dan spelen, die van McTominay en die schuift dan achteruit?