Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees mijn bericht nog eens, zeg ik "zet Barça op het veld"? Neen, al vind ik kwalitatief Cubarsi beter dan Le Normand (of Vivian), Fermin, Dani Olmo of Gavi vind ik beter dan Alex Baena, Yeremi Pino, Morata of zelfs Mikel Merino (al vind ik die laatste evenwaardig).Niet heel Barcelona hoeft op dat veld te staan hè.![]()

DAZNIs dat ergens te bekijken ja?
Op DAZN, accountje aanmaken en je kan "gratis" kijkenIs dat ergens te bekijken ja?
Ik begrijp veel van de kritiek op het nieuwe WK voor clubs, zeker vanuit Europees perspectief waar de kalender al overvol zit en we elke week topaffiches zien. Maar voetbal is een mondiale sport, en buiten Europa leeft er ook enorm veel passie. Voor fans in Mexico, Japan of Zuid-Afrika is het wél bijzonder om hun clubs te zien spelen tegen ploegen als Barcelona of Liverpool - en dan niet in een vriendschappelijk duel, maar in een echt toernooi mét inzet.Afgelopen nacht de glorieuze, prestigeuze, waanzinnig interessante FIFA CLUB WORLD CUP van start gegaan. Die Infantino, wat een genie toch.
Hier volg ik je wel ergens in omdat het ploegen zijn die nooit tegen elkaar kunnen uitkomen, maar mss moeten we dan wat aan de vorm sleutelen ofzo, geen idee.Ik begrijp veel van de kritiek op het nieuwe WK voor clubs, zeker vanuit Europees perspectief waar de kalender al overvol zit en we elke week topaffiches zien. Maar voetbal is een mondiale sport, en buiten Europa leeft er ook enorm veel passie. Voor fans in Mexico, Japan of Zuid-Afrika is het wél bijzonder om hun clubs te zien spelen tegen ploegen als Barcelona of Liverpool - en dan niet in een vriendschappelijk duel, maar in een echt toernooi mét inzet.
Bovendien: zonder extra inkomstenstromen blijven de minder sterke competities ter plaatse trappelen. Zo'n toernooi kan net helpen om die kloof wat te dichten. De kritiek is vaak begrijpelijk, maar toch ook erg Europees gekleurd, vind ik. Ergens droom ik van een tijd dat de finale van zo een toernooi zich afspeelt tussen topclubs van verschillende continenten en het gewoon echt goed voetbal brengt en gewoon écht een dubbeltje op z'n kant is: Corinthians - KRC Genk bv

Die spelen voor €80 per week thuis blijkbaar. In 3e provinciale hier heb je zelfs meer.Auckland is een amateurclub he, niets opzienbarend.