Général Zantas
Well-known member
Tenzij je alle dranken uit de tribune haalt maakt dit dus al niks uit... Een beker met water of cola kan ook het veld op (en zie je ook geregeld trouwens).
Het zal uiteraard helpen maar ik vrees dat diegene die je hiermee wil aanpakken gewoon hun drinkgedrag gaan veranderen. Tijdens corona was het bij ons ook zo en ik en mijn vrienden hadden de "pech" om halfweg de 1e helft zonder pint te staan terwijl de sujetten die jij wil kalmeren er gewoon 8 uit hadden voor de match begon en er 4-5 naar binnen goten op het kwartier rust. Dat gaf dus hetzelfde resultaat dan wanneer je hen toelaat om een pint te drinken tijdens de match.
Hierin moet ik je gelijk geven, dat is inderdaad hatelijk. Ik ga het niet aanzien als grappig maar gewoon heat of the moment maar het resultaat is wel hetzelfde.
Je moet dat niet als een aanval op de Poolse biercultuur zien, gewoon een reactie op u denigrerend antwoord op pils
Klopt, maar voetbal en bier hangt nu eenmaal samen... Hell, we spelen gvd in de JUPILER pro league...
En ik blijf erbij: een beuzak is nuchter ook een beuzak, een normale, volwassen supporter blijft dat ook na 4-5 pinten. En laat het net de beuzakken zijn die er 15 naar binnen gieten voor het affluiten terwijl de normale supporter vaak niet eens aan 5 komt.
De realiteit en gewoon wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat dit gewoon niet klopt. 4-5 pinten op anderhalf uur tijd gaat op veel mensen een effect uitoefenen, en in de context van een voetbalstadion vaker negatief dan positief.
Maar bon, we moeten mijn natte droom niet tot in de kleinste details analyseren, vooral omdat er geen kans is dat dit ooit werkelijkheid wordt.