Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Tenzij je alle dranken uit de tribune haalt maakt dit dus al niks uit... Een beker met water of cola kan ook het veld op (en zie je ook geregeld trouwens).

Het zal uiteraard helpen maar ik vrees dat diegene die je hiermee wil aanpakken gewoon hun drinkgedrag gaan veranderen. Tijdens corona was het bij ons ook zo en ik en mijn vrienden hadden de "pech" om halfweg de 1e helft zonder pint te staan terwijl de sujetten die jij wil kalmeren er gewoon 8 uit hadden voor de match begon en er 4-5 naar binnen goten op het kwartier rust. Dat gaf dus hetzelfde resultaat dan wanneer je hen toelaat om een pint te drinken tijdens de match.

Hierin moet ik je gelijk geven, dat is inderdaad hatelijk. Ik ga het niet aanzien als grappig maar gewoon heat of the moment maar het resultaat is wel hetzelfde.

Je moet dat niet als een aanval op de Poolse biercultuur zien, gewoon een reactie op u denigrerend antwoord op pils ;)

Klopt, maar voetbal en bier hangt nu eenmaal samen... Hell, we spelen gvd in de JUPILER pro league...

En ik blijf erbij: een beuzak is nuchter ook een beuzak, een normale, volwassen supporter blijft dat ook na 4-5 pinten. En laat het net de beuzakken zijn die er 15 naar binnen gieten voor het affluiten terwijl de normale supporter vaak niet eens aan 5 komt.

De realiteit en gewoon wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat dit gewoon niet klopt. 4-5 pinten op anderhalf uur tijd gaat op veel mensen een effect uitoefenen, en in de context van een voetbalstadion vaker negatief dan positief.
Maar bon, we moeten mijn natte droom niet tot in de kleinste details analyseren, vooral omdat er geen kans is dat dit ooit werkelijkheid wordt.

Mooi anekdote over bier: wij krijgen bij winst met een verschil van 3 doelpunten of meer bier aan de helft van de prijs. Op een bepaald moment waren we bij een 2-0 aan het zingen: "Wij willen bier aan halve prijs". 10 seconden later kopt Onuachu binnen. Niet normaal wat een feest toen in het stadion. :clap::rofl:

Mooi anekdote over bier: wij krijgen bij winst met een verschil van 3 doelpunten of meer bier aan de helft van de prijs. Op een bepaald moment waren we bij een 2-0 aan het zingen: "Wij willen bier aan halve prijs". 10 seconden later kopt Onuachu binnen. Niet normaal wat een feest toen in het stadion. :clap::rofl:

Feest omdat je 3-0 aan het winnen bent, of feest omdat je kan drinken voor de helft van de prijs? Want dan staan de prioriteiten een beetje scheef.

Ja ik weet het, ik ben een brave deugddoener.

Feest omdat je 3-0 aan het winnen bent, of feest omdat je kan drinken voor de helft van de prijs? Want dan staan de prioriteiten een beetje scheef.

Ja ik weet het, ik ben een brave deugddoener.
Het totaalpakket. Wij hebben nu een grote tent aan het stadion staan waar we iedere keer voor de match verzamelen met de supporters. Daar is altijd wel wat te doen: een DJ, een bandje, een act,... Heel leuke sfeer.

Ook na de match verzamelen we daar en kan het feest af en toe nog uren doorgaan. Als ge dan bier aan de helft van de prijs kunt krijgen is dat natuurlijk altijd extra mooi. Maar het gaat natuurlijk het meest om de overwinning.

Heel leuke toevoeging die tent. Na de match komen ook meestal altijd 2 of 3 spelers mee. Ook de bestuursleden zoals De Condé, Erik Gerits,... zijn daar vaak terug te vinden. Dan kunt ge het gerust met die mannen over bijvoorbeeld het transferbeleid of andere zaken praten. Niet dat die alle details gaan zeggen, maar het is wel eens leuk. Ge kunt ook voorstellen doen en af en toe komen die erdoor.

Match afgelast. Maar wel redelijk snel Met de draagberrie naar binnen. Wat wel hoopgevend leek. Match begrijpelijk afgelast.
Neukbreuk?
Waarschijnlijk ter plaatse gereanimeerd ook

Hopelijk komt die jonge hier goed terug uit, wat een botsing.

Mensen van de medische staf en de EHBO kwamen het veld op gesprint om medische zorg te verlenen. Daarbij werd ook een defibrillator gebruikt.

Neukbreuk?
Waarschijnlijk ter plaatse gereanimeerd ook

Hopelijk komt die jonge hier goed terug uit, wat een botsing.

Mensen van de medische staf en de EHBO kwamen het veld op gesprint om medische zorg te verlenen. Daarbij werd ook een defibrillator gebruikt.

Sorry, leuke typefout.
Ik voel me even weer 12 jaar oud.

Aan het genieten van de Aziatische Champions League, Al Nassr tegen het Tajikistaanse Istiklol uit Dushanbe. Na 60 minuten zijn die mannen uit Tajikstan 1x aan de goal geweest van Al Nassr. Tussenstand 0-1 :laugh:
Al Nassr zonder Otavio en Mane, ditmaal mochten Fofana en Talisca meespelen. In de CL mogen er maar 5 niet-Aziaten meespelen itt tot de Saudische Liga waar er 8 mogen meespelen.

Vroeger ook vaak Aziatische CL proberen kijken, maar het is dankzij die influx van sterren in Saudi Arabie dat je nu toch echt goede kwaliteit streams in verstaanbare talen terug vindt. Vroeger waren dat 360p Arabische streams ofzo. Nu heb ik 1080p Poolse en Duitse streams beschikbaar.

Edit: ik bevestig mijn reputatie van jinxer 1e klasse weer. Ronaldo scoort de 1-1.
Edit 2: Nu gaat het heel snel, 3-1 reeds na 76 minuten. Jammer, ik had het de Tajikistani's wel gegund.

Laatst bewerkt:
Aan het genieten van de Aziatische Champions League, Al Nassr tegen het Tajikistaanse Istiklol uit Dushanbe. Na 60 minuten zijn die mannen uit Tajikstan 1x aan de goal geweest van Al Nassr. Tussenstand 0-1 :laugh:
Al Nassr zonder Otavio en Mane, ditmaal mochten Fofana en Talisca meespelen. In de CL mogen er maar 5 niet-Aziaten meespelen itt tot de Saudische Liga waar er 8 mogen meespelen.

Vroeger ook vaak Aziatische CL proberen kijken, maar het is dankzij die influx van sterren in Saudi Arabie dat je nu toch echt goede kwaliteit streams in verstaanbare talen terug vindt. Vroeger waren dat 360p Arabische streams ofzo. Nu heb ik 1080p Poolse en Duitse streams beschikbaar.

Edit: ik bevestig mijn reputatie van jinxer 1e klasse weer. Ronaldo scoort de 1-1.
Edit 2: Nu gaat het heel snel, 3-1 reeds na 76 minuten. Jammer, ik had het de Tajikistani's wel gegund.
Gij kijkt ook wel letterlijk alle matchen op deze aardkloot precies :D

Terug
Bovenaan