Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Ondanks de voorsprong, gaan Messi en Miami toch met 2-1 achterstand rusten.
Interessant weetje, een 21-jarige Tanzanier genaamd Kamungo scoorde de 2-1 voor Dallas. Nou, die Kamungo woonde tot zijn 14e in een vluchtelingenkamp in Tanzanie en speelde daar voetbal met zelfgemaakte ballen van oude t-shirts en medische handschoenen (volgens de commentator toch). Is dan als 19-jarige bij de reserve ploeg van Dallas gaan testen en sinds vorig jaar een contract gekregen bij de 1e ploeg.

Hahaha, 85e minuut en Messi met een weergaloze vrije trap om het 4-4 te maken. Lekkere match. Flaterkes, own goals en lekkere goals die mekaar afwisselen.

Edit: allez, met penalties gewonnen en naar de volgende ronde. Dat is echter vrijdagnacht op zaterdag, of zaterdagnacht op zondag, dus helaas zal ik niet kunnen kijken.

Laatst bewerkt:
Hahaha, 85e minuut en Messi met een weergaloze vrije trap om het 4-4 te maken. Lekkere match. Flaterkes, own goals en lekkere goals die mekaar afwisselen.

Edit: allez, met penalties gewonnen en naar de volgende ronde. Dat is echter vrijdagnacht op zaterdag, of zaterdagnacht op zondag, dus helaas zal ik niet kunnen kijken.

Ik zie de samenvattingen altijd voorbij komen op youtube.

Messi amuseert zich daar gewoon precies :p Er wordt (in vgl. met wat hij gewend is) bijzonder matig verdedigd in de MLS.
Wel mooi entertainment. Toch een pak toffer dan wat er in de zandbak gebeurt!

Messi amuseert zich daar gewoon precies :p Er wordt (in vgl. met wat hij gewend is) bijzonder matig verdedigd in de MLS.
En dan daar nog 50m/jaar voor krijgen :rofl:

Ja, toegegeven, die MLS is heel entertainend om te volgen. Er lopen daar een aantal heel leuke spelers bij, afgewisseld met een hoop heel zwakke spelers (vooral de Amerikanen zelf dan) en dat geeft toch een leuke dynamiek. Ook altijd goeie sfeer in het stadion, elke match toch rond de 15 a 20k supporters minimum, met uitschieters naar 40 of zelfs 75k zoals onlangs in de Los Angeles derby.
En daarboven op goeie kwaliteit van streams met Engelse commentaar. Als je dat vergelijkt met de Arabische liga, dat zijn 360p streams met Arabisch gezwets waarvan je niets begrijpt behalve als er gescoord wordt want dan hoor je 50x "ALLAAAAAAAAAH ALLAAAAAAAAAAAAAAH ALLAAAAAAAAAAAAH".

Maar goed, ik kijk die matchen ook enkel maar omdat ik deze weken met de nachtshift sta. Van zodra dat afgelopen is, zal het ook weer af en toe een samenvattingkje zijn op YT en that's it.

Fak zeg, Lang daar wel heel goed gestart, had ik nu ook niet direct verwacht.
Wat als die bij ons eens echt in een goeie ploeg had terechtgekomen het laatste anderhalf jaar? Al kunnen dat nu ook wat de witte broodsweken zijn zoals bij ons, toen tegenstanders hem nog niet echt kenden en dus niet echt goed wisten hoe te verdedigen op hem.

Ronaldo in de finale weer de man blijkbaar. Met man minder en achterstand toch situatie met 2 goals weten om te buigen.

Ronaldo in de finale weer de man blijkbaar. Met man minder en achterstand toch situatie met 2 goals weten om te buigen.
Die 2e goal though :rofl:

Die kerel die hem trapt (de assistgever) wel nice, jammer dat hij er niet inging.

Wel veel sfeer in dat publiek ook precies.

Fak zeg, Lang daar wel heel goed gestart, had ik nu ook niet direct verwacht.
Wat als die bij ons eens echt in een goeie ploeg had terechtgekomen het laatste anderhalf jaar? Al kunnen dat nu ook wat de witte broodsweken zijn zoals bij ons, toen tegenstanders hem nog niet echt kenden en dus niet echt goed wisten hoe te verdedigen op hem.
Te verwachten dat hij in NL wel nog meer zal kunnen, hij had ook gewoon een nieuwe omgeving nodig. Zal voor veel meer verkocht worden en het zal niet lang duren.

Normaal heeft Club ook nog een doorverkoop percentage. Doen ze blijkbaar op bijna al hun spelers. Zelfs op Mata is een doorverkoop percentage.

Ik hoop 20% op Lang gezien zijn soldenprijsje...

ALS Lang echt een heel seizoen echt knalt zie ik niet waarom die na 1 seizoen al voor 40 miljoen kan verkocht worden.

De eerste helft vond ik nog behoorlijk. De aanwinsten doen het vrij aardig. Aangenaam verrast. We hebben toch wel echt spits, RB en LB nodig. Dringend! Met Brobbey alleen gaan we het niet redden. Een CB (Sutalo zou rond zijn).

Rulli wel geblesseerd uitgevallen.

Leipzig al direct op voorsprong in de Supercup, kan mss nog leuke match worden.
Redelijke wedstrijd ja. Jong snaakje Tel had er wel al 2 kunnen binnen batsen.
In pre-season onder Tuchel toch al veel k#t goalen tegen gekregen.

Terug
Bovenaan