Général Zantas
Well-known member
Messi scoort weer na amper 6 minuutjes. Blijft wel lachen om die matches te zien, of beter gezegd, die Messi-mania.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, 85e minuut en Messi met een weergaloze vrije trap om het 4-4 te maken. Lekkere match. Flaterkes, own goals en lekkere goals die mekaar afwisselen.
Edit: allez, met penalties gewonnen en naar de volgende ronde. Dat is echter vrijdagnacht op zaterdag, of zaterdagnacht op zondag, dus helaas zal ik niet kunnen kijken.
Er wordt (in vgl. met wat hij gewend is) bijzonder matig verdedigd in de MLS.En dan daar nog 50m/jaar voor krijgenIk zie de samenvattingen altijd voorbij komen op youtube.
Messi amuseert zich daar gewoon preciesEr wordt (in vgl. met wat hij gewend is) bijzonder matig verdedigd in de MLS.
Wel mooi entertainment. Toch een pak toffer dan wat er in de zandbak gebeurt!

Ik zie de samenvattingen altijd voorbij komen op youtube.
Messi amuseert zich daar gewoon preciesEr wordt (in vgl. met wat hij gewend is) bijzonder matig verdedigd in de MLS.
Wel mooi entertainment. Toch een pak toffer dan wat er in de zandbak gebeurt!
Die 2e goal thoughRonaldo in de finale weer de man blijkbaar. Met man minder en achterstand toch situatie met 2 goals weten om te buigen.

Te verwachten dat hij in NL wel nog meer zal kunnen, hij had ook gewoon een nieuwe omgeving nodig. Zal voor veel meer verkocht worden en het zal niet lang duren.Fak zeg, Lang daar wel heel goed gestart, had ik nu ook niet direct verwacht.
Wat als die bij ons eens echt in een goeie ploeg had terechtgekomen het laatste anderhalf jaar? Al kunnen dat nu ook wat de witte broodsweken zijn zoals bij ons, toen tegenstanders hem nog niet echt kenden en dus niet echt goed wisten hoe te verdedigen op hem.
Redelijke wedstrijd ja. Jong snaakje Tel had er wel al 2 kunnen binnen batsen.Leipzig al direct op voorsprong in de Supercup, kan mss nog leuke match worden.
FeitRedelijke wedstrijd ja. Jong snaakje Tel had er wel al 2 kunnen binnen batsen.
In pre-season onder Tuchel toch al veel k#t goalen tegen gekregen.

Waar is @Marsu om het twijfelachtige verdedigen hier aan te kaarten?Die 2e goal though
![]()
Al Hilal 1 - [2] Al Nassr - Cristiano Ronaldo 98' [ARAB CLUB CHAMPIONS CUP]
Video Al Hilal 1 - [2] Al Nassr - Cristiano Ronaldo 98' [ARAB CLUB CHAMPIONS CUP] was uploaded to Streamin.me on Aug 12, 2023.streamin.me
Die kerel die hem trapt (de assistgever) wel nice, jammer dat hij er niet inging.
Wel veel sfeer in dat publiek ook precies.
RBL efficiënt he, niet onverdiend ook.Feit
En 0-2 ...