Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AVL woningbouwWelke bouwfirma? Mag in PM![]()
Was voor de ThreadstarterAVL woningbouw

Als jij dat als een veralgemening wil lezen...Weer zo een veralgemening over SOD…

SOD wordt nog met C+ gedaan, is iets goedkoper...
Klant kan altijd bijbetalen voor D.
Ja dat is een veralgemening want klopt niet, ook bij ons was dat al gewoon D hoor (Vasco, lijkt me ook niet de goedkoopste).Als jij dat als een veralgemening wil lezen...
Leuk, een semantische discussie, die komt hier nooit voor![]()
HybomaWas voor de Threadstarter![]()
Voor de keuken kan ik ook alleen maar beamen dat je best langs gaat in winkels.Hyboma
Ik ben geen enkele SOD tegengekomen die geen D standaard had eigenlijk.SOD wordt nog met C+ gedaan, is iets goedkoper...
Klant kan altijd bijbetalen voor D.
Ik stelde die vraag ook aan een SOD firma, die standaard D hadden.Dus dat wilt al wat zeggen denk ik dat je als SOD nog durft met C af te komen.
Klantentevredenheid staat dan ook helemaal onderaan hun lijstje van belangrijke punten zeker?Ik stelde die vraag ook aan een SOD firma, die standaard D hadden.
Die zei gewoon veel klanten willen eigenlijk niks. Dus wij zetten C+ omdat dat de minimum is en goedkoper dan D.
Maar er zijn wel nog firma's die c+ zetten standaard
Ja moet ik mee akkoord gaan. Ik was helemaal niet op de hoogte van ventilatie. Ging er van uit dat dat bij nieuwbouw altijd het meest recente is. Goed dat ik dit heb aangehaald op dit forum.Klantentevredenheid staat dan ook helemaal onderaan hun lijstje van belangrijke punten zeker?
Er zijn nu eenmaal een paar zaken waarvoor je niet het absolute minimum zal nemen. Ventilatie D is daar een voorbeeld van.
Dus pak je de 'upgrade' gewoon mee in je standaard lastenboek. Veel minder klanten die zich bekocht zullen voelen achteraf omdat ze niet weer met een onverwachte, en makkelijk te voorziene door SOD, kost zitten.
Of nog erger, de klant die na het opleveren er achter komt dat niemand hen deftig geïnformeerd had over de ventilatie en dat het dan te laat is om van C naar D te gaan.
Ge spreekt u eigen hier wel tegen he.Ik stelde die vraag ook aan een SOD firma, die standaard D hadden.
Die zei gewoon veel klanten willen eigenlijk niks. Dus wij zetten C+ omdat dat de minimum is en goedkoper dan D.
Maar er zijn wel nog firma's die c+ zetten standaard

Kijk maar eens bij ne *******, die zetten standaard CGe spreekt u eigen hier wel tegen he.

Niet als je het fout spelt!Kijk maar eens bij ne *******, die zetten standaard C
Crazy, dat woord is hier zelfs verboden