Bpost geleverd maar niet ontvangen. Iemand ervaring?

Vandaag ongeveer dezelfde ervaring meegemaakt. Koffie besteld bij Nespresso, geleverd daarstraks om 17u53 maar niet aangebeld of niets maar wel een foto van de aflevering. Omdat we net aan het eten waren en we in een appartement wonen waar ze pakjes soms gewoon in de algemene gang leggen (waar die relatief veilig liggen) heb ik eerst mijn eten opgegeten om het 20 minuten later te gaan halen. Blijkt echter dat er geen pakje te bespeuren was.
Er zijn in onze straat enkele residenties van dezelfde bouwfirma dus hebben we een ingang A, B en C. Op de foto trekt dit dus allemaal op elkaar. Ik dus al die gangen afgegaan...niets. Aangebeld bij iedereen maar niemand beweerd iets gezien te hebben. Dus ofwel heeft er iemand het zelf binnen gepakt en verzwegen ofwel heeft de postbode het zelf gestolen.
Enfin, direct Nespresso gecontacteerd en ze sturen mij gewoon dezelfde bestelling opnieuw op maar nu laat ik toch leveren aan een pakjes automaat want ik vertrouw ze niet meer.
 
Enfin, direct Nespresso gecontacteerd en ze sturen mij gewoon dezelfde bestelling opnieuw op maar nu laat ik toch leveren aan een pakjes automaat want ik vertrouw ze niet meer.
Ik heb onlangs een dure laptop besteld via amazon en om die laptop te ontvangen moest ik een (OTP) code doorgeven aan de koerier.
Dus zoiets bestaat tegenwoordig ook blijkbaar.
 
Ik heb onlangs een dure laptop besteld via amazon en om die laptop te ontvangen moest ik een (OTP) code doorgeven aan de koerier.
Dus zoiets bestaat tegenwoordig ook blijkbaar.
Ik geloof dat tegenwoordig alles boven de 300euro op die manier wordt verzonden bij Amazon.
Is een stuk veiliger op die manier.
 
Helaas heb ik dit hier nu aan de hand. Bestelling was geleverd, maar op een compleet ander huisnummer in de straat. Ga ik bij die mensen aanbellen; wisten die oprecht van niets en waren ze de hele dag gaan werken, dus kon het daar onmogelijk afgeleverd zijn.

Resultaat: mijn pakketje is zoek. Het gaat om bijna € 80. Merci, bpost.

Aan de webshop (of mijzelf) ligt het niet, want alle adresgegevens klopten gewoon in de bevestigingsmail.

Meteen naar de webshop gemaild. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

EDIT: ook nog eens extra leuk dat dit het laatste item was, en er komt geen nieuw meer binnen. Ergens anders is het ook niet te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben hier doorgaans zelden problemen met Bpost, we hebben hier een hele goede vaste chauffeur. Nu soms is dat uiteraard een vervanger en één keer hebben we prijs gehad. Pakje besteld en melding gekregen dat het afgeleverd was, inclusief foto van letterlijk enkel de voordeur. Zeer vervelend om dat dan te gaan zoeken want anders zou je direct het huis kunnen herkennen.

Wat bleek: ze hadden het afgeleverd een paar huizen verder aan een huis dat al jaren onbewoond is met een gigantische voortuin. Die voortuin is letterlijk bijna een jungle, het onkruid staat daar zo hoog dat het quasi onmogelijk is om niet te beseffen dat dat huis onbewoond is. Er staan zelfs een autowrak war het onkruid letterlijk er bovenuit komt. :laugh:

Ah ja: we hebben ook nog eens huisnummer 1. Beetje vreemd om dan te denken dat je een pakje ergens midden in een straat moet afleveren. Die postbode had volgens mij gezopen of is gewoon gatachterlijk.
 
Terug
Bovenaan