Ik heb er eerlijk gezegd ook geen last van en ik speel op een pc scherm (PS5).Ik stoor mij eigenlijk niet aan die FoV eerlijk gezegd mss dat ik het oas zal zien eens die slider er is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er eerlijk gezegd ook geen last van en ik speel op een pc scherm (PS5).Ik stoor mij eigenlijk niet aan die FoV eerlijk gezegd mss dat ik het oas zal zien eens die slider er is
Krijg je keys waarmee je kisten kunt golden chests kunt openen in main city hubsWat zijn die keys feitelijk?
Werken nog momenteelNog 2 keys:
3H63J-Z3S3J-KR3BK-BTJ33-ZWKTK
TSR3B-J5S3T-KRBJW-BTTBJ-JRCXX
Stond bij dat deze maar 48 uur zouden geldig zijn.
Maar net redeemed dus alleszins nog ok op dit moment.

Ik ben nu bijna lvl 20 en zit op main missie 5 loop gewoon rond en doe te veel side objecten wel nog geen enkele legendary.Ze gaan toch echt een wat moeten tunen aan de 'end game' drops.
Ik had nu al veel gelezen van mensen die al dagen op hoogste uvh ranks spelen dat er geen verschil zou zijn in hoeveelheid NOCH in kwaliteit voor legendary drops op easy mode tegenover non-uvh. (max level character = lvl 50)
Die testers hebben 100den keren dezelfde runs gedaan.
En ik denk dat er wel iets van aan is.
Ik ben al 2 dagen willem aan farmen, met de bedoeling een nieuwe rainbow vomit te looten for mijn build.
Op 50 pogingen nog geen enkele keer gedropt.
Op 25 pogingen UVH zelfs geen enkel legendary gedropt van die boss.
Op 25 pogingen op EASY mode, 3x een legendary gedropt. Niet mijne gun maar toch.
Voordat ik level 50 was heb ik die gun 2x gedropt gekregen op maar een paar fights, ook op easy mode.
Idem voor mijn upgrade van mijn plasma coil.
Geen enkele keer gedropt voorlopig van de timekeeper op level 50.
Maar ook terug geen enkele legendary drop gehad op UVH ranks van hem, maar wel op Easy mode...
Dus tja, zullen maar easy mode grinden dan tot hij eens dropt zekers, waarom extra effort erinsteken op hogere ranks.
Voor credits of extra xp is het nu ook niet echt meer nodig.
Edit: Net nog eens 12x Willem gedaan op Easy mode (lvl 50) - en 3x zipper en 2x firepot gehad, nog altijd geen rainbow maar overduidelijk meer legendary drops dan in UVH mode
![]()
Edit 2:
Nog een 10-tal pogingen laten op easy, eindelijk.
Niet met de color sprays die ik eigenlijk wou (corrosive and shock) maar soit toch al een level 50
Alez nu op naar den Timekeeper voor mijne plasma coil.
![]()

Bij mij stond die blijkbaar al op 90 toen ik vandaag er ging naar kijken om aan te passen. Standaard zou normaal gezien 75 moeten zijn.Speelt nu wel een stuk aangenamer met die FOV slider op console