Borderlands 4

Ok
Iemand die al alle side missions heeft gedaan?

Ik blijf op 97/98 staan. (Hidden quests heb ik gedaan - guide voor die quests onder het guides gedeelte op steam)
Geen markers meer op mijn map.

Alle google pogingen komen op die hidden quests, maar dus allemaal gedaan.
Zag op reddit een post staan met hetzelfde probleem.

De steam reviews zijn bijna allemaal ivm performantie issues en het feit dat men moet met frame gen spelen voor hogere fps te halen.
Vooral de owners van duurdere grafische kaarten zijn boos dat ze met frame gen moeten spelen.
En net die owners zien zogezegd grote verschillen in kwaliteit met frame gen... Sure.

Spel zelf heeft wat flaws momenteel maar is toch bij mijn meest gespeelde games van dit jaar.

Jij denkt dat van 40k Steam reviewers 20k een ubercard hebben om dit goed te draaien en dat dit énkel om de graphics gaat? Steam reviews zijn de beste source, PC crowds met meestal veel achtergrond.
Metacritic enal heeft veel minder mensen gaming. Metacritic user scoreis kleiner en is 4.3/10.

Jij denkt dat van 40k Steam reviewers 20k een ubercard hebben om dit goed te draaien en dat dit énkel om de graphics gaat? Steam reviews zijn de beste source, PC crowds met meestal veel achtergrond.
Metacritic enal heeft veel minder mensen gaming. Metacritic user scoreis kleiner en is 4.3/10.
Veel mensen vinden het goed die de game effectief gespeeld hebben hier, als jij steam reviews als bron wilt nemen moet je zeker maar doen.

De meeste games worden gereviewd bombed tegenwoordig zeker van users en de meeste reviews op steam die echt nuttig zijn is mss 5 a 10 procent, de rest is in de lijn van heb een kat gezien 10/10 of er zit een homo in 0/10.

Of er dropt een nieuwe patch die problemen geeft direct negatieve steam reviews en dat is dan een betrouwbare bron 🤣

En veel steam reviews zijn zeker over de performance of zeuren ze over het minste dat het hen niet aanstaat, los van al dit us dit de beste borderlands game achter borderlands 2 natuurlijk.

Een solide 8,5 voor mij.

Laatst bewerkt:
huh?
Je kan toch net zoals mij lezen wat ze ze in hun 'review' zetten op steam?
Alsook zie hun steam forums, zelfde verhaal 90% van de slechte feedback gaat over performantie issues.

Ik 'denk' helemaal niets, ik lees wat ik lees.

Hier ‘maar’ een rtx4070 en draait toch heel soepel. Af en toe eens een kleine hapering als ik een nieuwe locatie binnenkom, maar heb wel eens haperingen bij de meeste games hoor. Heb mij al goed geamuseerd :)

Ok

Zag op reddit een post staan met hetzelfde probleem.
Ik heb het gevonden, na mijn ingame done quest te overlopen met een online check list.
Was een quest die pas een icoontje toonde op de map toen ik er in de buurt kwam. (Whack-a-Tresher quest).
98/98 side missions done. :)

Ik ga binnenkort starten met Rafa, denk ik. Weapon type (AR, sniper, etc) lijkt deze keer minder gebonden aan uw karakter of ben ik daar mis in?

Elke classe heeft verschilende action skilltrees en bijhorende builds, de éne wat meer frontlinie en de andere wat meer achterin dus wapentypes zijn niet zo doorslaggevend bij de keuze van een character. Als je vooral wilt snipen, ga je natuurljk niet voor Rafa zijn melee tree met de arc knives gaan bv.

Laatst bewerkt:
Ik ga binnenkort starten met Rafa, denk ik. Weapon type (AR, sniper, etc) lijkt deze keer minder gebonden aan uw karakter of ben ik daar mis in?
Rafa werkt vooral goed met Jacobs wapens als je voor een critical build gaat.
AR zijn Vladoff ook zeer goed door de hoge firerate en magazine size.

TZFT3-K9Z33-5FT3W-BJ33T-WZ5X5

J9RT3-RBJ5T-WRTBK-JB3J3-5TB3R

TH6BJ-WJTC3-W6B3C-3TTBT-5HTTH

3HXTT-JBJCT-CR33W-JJTJJ-BCR5W

BH6TJ-Z993B-5RJBK-JT3B3-RXT3Z

3S6TT-RSHJ3-WFJ3K-BBJB3-W5ZKS

Jawadde grote batch aan codes :)
Donderdag is de eerste character balance patch btw.

Dus afhankelijk van je char/build wellicht veel traantjes bij de komende nerfs en evenveel blije spelers met buffs. :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Ik heb enkele uren met Rafa erin steken. Speelt fijn! Op level 8 heb ik de 'Bonnie & Clyde' legendary gevonden. Die doet op level 14 nog steeds dienst als main weapon.

TZ6TT-FKBKB-W6T35-BTTB3-636SR

JH63B-S5TK3-KFJJC-BBB3T-5KR63

T963J-TRBKB-56JBW-3BJBJ-ZZ3JR

Ik heb net de story uitgespeeld (lvl40) maar ik zie precies niets speciaal qua endgame content buiten die weekly missie en boss (en vile bounties). In Borderlands 3 waren er trails, circles of slaughter, gamemodes met waves enzo. Hier niet? Kan toch niet dat je enkel die bazen kan farmen nu?

Laatst bewerkt:
TZ6TT-FKBKB-W6T35-BTTB3-636SR

JH63B-S5TK3-KFJJC-BBB3T-5KR63

T963J-TRBKB-56JBW-3BJBJ-ZZ3JR

Ik heb net de story uitgespeeld (lvl40) maar ik zie precies niets speciaal qua endgame content buiten die weekly missie en boss (en vile bounties). In Borderlands 3 waren er trails, circles of slaughter, gamemodes met waves enzo. Hier niet? Kan toch niet dat je enkel die bazen kan farmen nu?
Toch wel :( .... Voorlopig toch.
Is ook de reden dat het hier zo goed als stil ligt ondertussen.

UVH5 en ik ga nog mijn golden chest gaan bekijken indien iets beter/leuker te looten is, maar voor rest een beetje boring loop atm.

Ben zelfs begonnen met Tiny Tina wonderland omdat mijn looter shooter goesting nog niet over was, en ik een key heb kunnen kopen voor 8 euro met alle dlc. :biglaugh:
Daar waren ook nog wat batches te vinden met golden keys en het spel gestart met 215 golden keys door een 4-5 tal shift keys in te geven.

Laatst bewerkt:
Hoe stijg je in die UVH's eigenlijk? K vind dat ze toch niet veel uitleg geven hierover. K moet wel nog eerst 50 worden en heb nog tientallen quests, vaults, ... te doen.

Terug
Bovenaan