Bol.com bonnen twv 500€

Status
Niet open voor verdere reacties.

gilly

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (22/22)
Kan via mijn werk als soort van reward om 500€ bol.com bonnen hebben. Echter heb ik op dit moment niets nodig. Wat zou ik hiervoor kunnen krijgen?
10% korting dus 450?

Is dat één bon van €500 of ook op te splitsen in meerdere bonnen van kleinere bedragen? Indien ja, ben ik eventueel wel geïnteresseerd in die 10% korting.

Is dat één bon van €500 of ook op te splitsen in meerdere bonnen van kleinere bedragen? Indien ja, ben ik eventueel wel geïnteresseerd in die 10% korting.

Zouden 10 bonnen zijn van 50€.

Er is precies wel interesse, ik zal het proces in gang zetten om deze te verkrijgen.
Bedankt!

Zouden 10 bonnen zijn van 50€.

Er is precies wel interesse, ik zal het proces in gang zetten om deze te verkrijgen.
Bedankt!

Pas wel op, ik ben van plan zeer binnenkort iets duurder te kopen, mogelijk via bol.com maar wil niet garanderen dat ik ze daarom nog bij jou koop, misschien komt dit te laat. Maar ik denk dat je ze sowieso wel kwijt komt hoor, 10% is een mooie korting.

Pas wel op, ik ben van plan zeer binnenkort iets duurder te kopen, mogelijk via bol.com maar wil niet garanderen dat ik ze daarom nog bij jou koop, misschien komt dit te laat. Maar ik denk dat je ze sowieso wel kwijt komt hoor, 10% is een mooie korting.

Ja geen probleem hoor. Ik verwacht geen commitment maar zie dat er wel wat animo is en kan eventueel ook stukje verkopen aan vrienden of familie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan