Bol.com bonnen

astragtuner

Active member
Zwevegem
iTrader: 100% (132/132)
Gevraagde goederen
Bol bonnen
Aangezien ik toch regelmatig wat koop, eens kijken of er forumleden zijn die bonnen kwijt willen.
Ik koop ze via werkgever aan 6% korting, dus kijken of ik mij hier merr profijt kan doen.

Up..

@mods ik heb een pm gekregen van een forumlid met een voorstel die naar scam ruikt.
Een lid met 1 bericht op dit forum en zonder trader.

Dan zou ik al niet meer de moeite doen imho. Persoonlijk denk ik dat ge hier zeer moeilijk iemand gaat vinden die er meer gaat af doen.. of zoals hierboven vanaf 1000euro... En in deze tijden wie is er nog eigenlijk betrouwbaar? En eerlijk waarom zou men ze wegdoen? Bol.com bons zijn heel lang geldig en de tijd dat je die bon niet gebruikt kun je op uw account zetten en kun je ze perfect opvolgen.. Mensen kopen meer en meer online, hell ik koop bijna praktisch elke maand wel een keer iets op bol.com.

En dan nog die scammers, ben je u geld kwijt en tegen de tijd dat die gasten opgepakt worden, ja vroeg of laat worden ze opgepakt of ze lichten eens de verkeerde op...

Up..

@mods ik heb een pm gekregen van een forumlid met een voorstel die naar scam ruikt.
Een lid met 1 bericht op dit forum en zonder trader.
Pm reporten. Ik kan het niet genoeg benadrukken: verkopen in pm zijn niet toegelaten, ook omdat we daar helemaal niet kunnen controleren of kijken tot je report. Ze vallen ook niet binnen de itrader-bescherming. Ik herhaal het wat nadrukkelijk, omdat we de laatste tijd er al een paar van zulke kapoenen hebben gehad… graag reporten, dus iedereen :D

Dan zou ik al niet meer de moeite doen imho. Persoonlijk denk ik dat ge hier zeer moeilijk iemand gaat vinden die er meer gaat af doen.. of zoals hierboven vanaf 1000euro... En in deze tijden wie is er nog eigenlijk betrouwbaar? En eerlijk waarom zou men ze wegdoen? Bol.com bons zijn heel lang geldig en de tijd dat je die bon niet gebruikt kun je op uw account zetten en kun je ze perfect opvolgen.. Mensen kopen meer en meer online, hell ik koop bijna praktisch elke maand wel een keer iets op bol.com.

En dan nog die scammers, ben je u geld kwijt en tegen de tijd dat die gasten opgepakt worden, ja vroeg of laat worden ze opgepakt of ze lichten eens de verkeerde op...
En daarom mag ik geen melding doen van een potentiele scammer?
Ik heb hem scammer genoemd in pm en reageert er niet op.

En daarom mag ik geen melding doen van een potentiële scammer?

Heb ik dat ergens gezegd? Eerder een miscommunicatie. En ja, een scammer meld je best altijd. Het is helaas een plaag die moeilijk uit te roeien is. Maar good luck met de zoektocht, maar ijdele hoop dat je hier meer profijt gaat vinden.. Just sayin'

H

Heb ik gedaan. Zonder kak. Tis precies enkel jij die op uw ... getrapt zijt.
Heb ook geen member genoemd toch?
Denk dat er echt wel wat miscommunicatie in het spel is. Volgens mij verwijt niemand je iets, hoor. Van mij mag je er gerust wat kak aan hangen, en ik kan alleen aandringen op rapporteren :)

Goed, het gaat hier om user @BertjeZF . Hij is nog verwikkeld in een andere koop. Hij krijgt nog de kans om die af te handelen, maar dat is het ook.

Bedankt voor de report, en aan iedereen: geen deals sluiten in pm en als je benadeeld bent door deze user, mag je het ons laten weten. We bekijken het, maar behalve naar de politie stappen kan er waarschijnlijk niet veel.

Terug
Bovenaan