BMW I4 entertainment features

alichemicali

New member
Hellow,

Ik zit hier op te laden langs de weg en heb wat zitten googlen maar ik kan nergens iets vinden over entertainment features in de i4.
Ik mis eigenlijk wel youtube, netflix kijken tijdens het opladen....

Blijkbaar als je een android toestel hebt zou je wel kunnen screen mirroren? Iemand hier ervaring mee?

Mvg,
Vincent
 
Ik heb films of series kijken tijdens het laden nooit gemist.

Bij een HPC bij lange ritten is de batterij voldoende geladen tegen dat je koffie op is of je een toiletbezoek hebt gedaan.
Bij trage laders blijf je geen uren in de auto zitten? Ik gebruik AC laders bijna nooit elders dan thuis.
 
Ik heb films of series kijken tijdens het laden nooit gemist.

Bij een HPC bij lange ritten is de batterij voldoende geladen tegen dat je koffie op is of je een toiletbezoek hebt gedaan.
Bij trage laders blijf je geen uren in de auto zitten? Ik gebruik AC laders bijna nooit elders dan thuis.
Zeg dat tegen mijn talloze collega's met een EV maar zonder laadpaal wegens niet tijdig geïnstalleerd.
 
Gelukkig een tijdelijk probleem voor hen, maar je kunt ook beter met je tijd omspringen dan uren in een auto te wachten.

Laden op kantoor, laden tijdens het winkelen, laden tijdens een restaurantbezoek, laden terwijl je gaat sporten...
 
Laden op kantoor, laden tijdens het winkelen, laden tijdens een restaurantbezoek, laden terwijl je gaat sporten...

Dan ga je ervan uit dat je al die activiteiten op regelmatige basis doet, en er ook een laadpaal ter beschikking is.
Van een half uurtje naar de winkel te gaan krijg je uw batterij niet voldoende geladen om een gebrek aan thuislader weg te werken hoor.

En er zijn echt wel nog relatief veel mensen die geen laadpaal thuis hebben en dus echt wel afhankelijk zijn van de palen in hun dorp/ stad.
Mijn zus doet het momenteel zo bij gebrek aan paal. Zij moet haar wagen 800m verder in het dorp aan de lader gaan hangen en als hij vol is gaan ophalen. Of ze moet 5km rijden naar een snellader en daar 30min in haar wagen zitten wachten.
In het begin denk je nog cava, maar na een tijdje hangt dat echt uw kloten uit.
 
Niemand zal jouw reactie tegenspreken, maar het is ook naast de kwestie.

Ik zei gewoon dat het interessant is om andere activiteiten te plannen tijdens het laden van de auto dan uren te moeten wachten in de auto en films af te spelen uit verveling.

Een kennis heeft zelfs een estep in zijn auto. Auto parkeren, laadkabel insteken, auto vergrendelen, met de estep weg
 
Terug
Bovenaan