Blowerproofdoor testen: wat te verwachten?

Tonerider

Well-known member
Mijne buur is duidelijk ne gabber en ne stoner. Nu merk ik het ook dat hij zit te blowen, want mijn deur is echt niet blowerproof. Om een of andere reden zit er zelfs een ventilatierooster in mijn voordeur (neen, das niet de brievenbus, ik woon op een verdiep, een schoon verdiep zelf). Dus dat redelijk veel wietrook dat ik binnen krijg. Nu vroeg ik me af wat ik daar tegen kan beginnen? Bestaan er betere blowerproofdeuren of zijn er speciale testen? Ik heb al geprobeerd mijn bruin klakske voor dat rooster te hangen, maar eigenaardig genoeg ligt er dan elke morgen wat kleingeld in, dus ik ga dat nu gebruiken om aan het station te zitten en zo geld te verdienen.
Want ik heb ook wel schrik voor ne burnout met al die rook. En dan moet ik weer op ziekenkas en dan moeten jullie voor mij betalen en werken en dat is toch zo verschrikkelijk onrechtvaardig en hard.
Dus alle advies is welkom, maar liefst toch advies dat ertoe doet. Hebt ge echter geen goed advies, moogt ge het ook delen, want alles wat gratis is, pak ik aan. Behalve wietrook dan, maar dat kan je ook niet pakken, enkel inademen en ik steek niets in mijn neus dat van een ander is geweest.
 
Nog een mislukte blow thread :frikandel:

giphy.gif
 
Terug
Bovenaan