Blizzard doet de endgame van Diablo IV uit de doeken

Nadat we spelers tijdens de Diablo IV Open Beta-weekends hebben kunnen proeven van de vroege game, doet Blizzard vandaag de vooruitgang in de endgame van Diablo IV uit de doeken. Naarmate spelers verder komen in het verhaal en de endgame, ontgrendelen ze een heleboel gloednieuwe activiteiten die zinvolle progressie bieden voor elke speelstijl. Er zijn verschillende ervaringen voor spelers om na te streven en het team is verheugd om daar vandaag meer informatie over te delen.

Details over de progressie:
  • Nadat je de campagne hebt voltooid, kun je jezelf uitdagen met hogere World Tier-moeilijkheidsgraden door Capstone Dungeons te voltooien. Hoe hoger de World Tier, hoe meer buit en voordelen je personage kan krijgen.

  • Het Paragon Systeem bevat nog meer mogelijkheden om je perfecte build te verfijnen buiten de initiële Skill Tree om het uniek van jou te maken. Kies een pad en welke boons en glyphs je wilt nastreven op basis van je speelstijl.

  • Vul de Codex of Power aan door Aspects te vinden die in dungeons verborgen liggen. Hiermee kun je voorwerpen die je in de wereld vindt veranderen in krachtigere legendarische items.

  • Er zijn meer dan 120 dungeons in Sanctuary en elk daarvan kan een Nightmare Dungeon worden. Gebruik Nightmare Sigils om de Nightmare-versie van dungeons te activeren en moeilijkere doelen en uitdagingen toe te voegen om te overwinnen.

  • Nog sterkere monsters zwerven door Sanctuary voor degenen die de campagne hebben voltooid. Versla deze monsters in Helltide-gebieden om shards te verzamelen waarmee je grote beloningen in caches kunt kopen.

  • Ga naar de Tree of Whispers om Whispers of the Dead te verzamelen. Bij elke voltooide bounty kunnen spelers terugkeren naar de boom om een grote beloningscache te ontvangen.

  • Wie zichzelf wil testen tegen andere spelers, kan dat doen in de Fields of Hatred. In dit PvP-gebied kunnen spelers kiezen voor een conflict tussen elkaar of opdrachten uitvoeren om shards te verzamelen die ze in de stad kunnen zuiveren. Beloningen wachten op degenen met gezuiverde shards, maar alle spelers in de Fields lopen gevaar voor degenen die op zoek zijn naar PvP.

  • Als Live Service-game zal Diablo IV nog lang na de lancering worden bijgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Er is dus geen enkele andere end game content aangehaald in hun "Into the endgame" behalve de nightmare/capstone dungeons die ik ook al in de end game beta speelde.

En geloof me, zelfs bij die andere honderden dungeons was er niet veel varieteit, was altijd:
"zoek iets op op die pedal te zetten om de deur open te doen naar de boss"

Die pvp zone was ook maar "meh" ... dat was een klein afgebakend gebied waar je zo in en uit loopt, het had alleszins niet veel succes tijdens de end game beta. Veel viel daar niet te beleven.

Snap ook niet dat ze hun paragon systeem en codex of power aanhalen als end game content...
End game content is content die je kan spelen nadat je de story doet, en niet gewoon extra stats die je bij krijgt.

Die tree of whispers idem, daar moest je al bij al een 5-tal keer gaan klikken in de end game beta, meer dan weer wat extra stats is dat niet, terwijl ze het hier aanbrengen als end game content.

Ik kijk nog altijd erg uit naar D4, en ik heb het al heel veel uren gespeeld in die eerdere beta.
Maar ze gaan toch echt snel met andere content moeten komen om de mensen na het levellen nog in hun spel te houden.

Want snel een riftje openen, alles clearen en naar de vendor zit er ook niet meer in.
Zelfs geen multiplay queue/search systeem zoals in D3/D2, dus wil je een dungeon doen dan is het met de mensen van je friend list, ingame guild of random mensen zoeken via chat. (en dan moet de chat nog werken, wat ook niet altijd het geval was)
En dat is toch wel een serieus negatief punt in diablo, bijna alle rift/multiplay content die ik deed in het verleden was met random spelers op die manier.
 
Laatst bewerkt:
Er is dus geen enkele andere end game content aangehaald in hun "Into the endgame" behalve de nightmare/capstone dungeons die ik ook al in de end game beta speelde.

En geloof me, zelfs bij die andere honderden dungeons was er niet veel varieteit, was altijd:
"zoek iets op op die pedal te zetten om de deur open te doen naar de boss"

Die pvp zone was ook maar "meh" ... dat was een klein afgebakend gebied waar je zo in en uit loopt, het had alleszins niet veel succes tijdens de end game beta. Veel viel daar niet te beleven.

Snap ook niet dat ze hun paragon systeem en codex of power aanhalen als end game content...
End game content is content die je kan spelen nadat je de story doet, en niet gewoon extra stats die je bij krijgt.

Die tree of whispers idem, daar moest je al bij al een 5-tal keer gaan klikken in de end game beta, meer dan weer wat extra stats is dat niet, terwijl ze het hier aanbrengen als end game content.

Ik kijk nog altijd erg uit naar D4, en ik heb het al heel veel uren gespeeld in die eerdere beta.
Maar ze gaan toch echt snel met andere content moeten komen om de mensen na het levellen nog in hun spel te houden.

Want snel een riftje openen, alles clearen en naar de vendor zit er ook niet meer in.
Zelfs geen multiplay queue/search systeem zoals in D3/D2, dus wil je een dungeon doen dan is het met de mensen van je friend list, ingame guild of random mensen zoeken via chat. (en dan moet de chat nog werken, wat ook niet altijd het geval was)
En dat is toch wel een serieus negatief punt in diablo, bijna alle rift/multiplay content die ik deed in het verleden was met random spelers op die manier.
Alles zal wel komen met de nodige updates niet iedereen rushed naar de Endgame.

Ik lig er alsinds niet wakker van er is genoeg te doen als je casual speelt.
 
Terug
Bovenaan