Blind getrouwd 2025

Ellen zoekt een alfaman maar krijgt een golden retriever ... (mismatch)
Ellen heeft in het verleden relaties gehad met alfamannen, die niet zo goed verlopen zijn. Dus ze vond het denk ik wel ok om dit keer aan een ander type gematcht te zijn, in de hoop dat dat wel zou werken. Ze valt op alfamannen, maar heeft al gemerkt dat dat in een relatie niet goed werkt voor haar. Was het niet eerder zo?

Ellen haar voorkeur is ne alfaman. Fail fail fail .. en dat is ze pokkebeu. Ze vroeg aan de experten juist voor GENE alfaman, om eens te proberen of dat wel zou lukken.

Niks is zeker in blind getrouwd, maar dat kan wel lukken.

Dat is een oerinstinct. Ze wil eigenlijk een alfaman waar het wel mee werkt. Mijn 2 centen hè.

Laatst bewerkt:
Ik zou haar definitie van alfaman eerst wel eens willen horen.
Eikels met ego's en een grote mond zijn bv. geen alfamannen, dat zijn gewoon eikels.
Welk element van haar alfamannen deed die relaties juist mislukken.

Ik zou haar definitie van alfaman eerst wel eens willen horen.
Eikels met ego's en een grote mond zijn bv. geen alfamannen, dat zijn gewoon eikels.
Welk element van haar alfamannen deed die relaties juist mislukken.

Iemand die de term alfaman onirinisch in de mond neemt is deel van het probleem.

Als mijn lieve nieuwe vrouw de eerste avond van het samenwonen voor mij kookt*, ga ik mijn bakkes houden en het heel dankbaar opeten**

* ook al is het iets dat ik niet lust
** en erna goed poepen
Datte, en hoe ze haar eraan herinnerde dat ze de kip vergeten was... (nadat ze van de stress over het eten gaan wenen was op de slaapkamer?) de minachting droop er vanaf. Dat zou bij mij op dat moment boeken toe zijn ze.

Dat zou ik nu wel relativeren, ik denk dat veel mannen zo'n Sien interessant vinden van ver als je die haar figuur ziet maar gewoon qua eerste indruk (opnieuw met de nodige zakken zout die bij zo'n programma horen) zullen er denk ik velen toch al wat interesse verliezen.
Uiteindelijk is Maïté zuiver op uiterlijk niet erg verschillend vind ik qua "type", enkel is het wat klassevoller gedaan dan valse wimpers die normaal de ogen openen kennelijk al bemoeilijken.
Puur opt uiterlijk zou ik Sien als "hollywood" knapper klasseren dan Maité maar van zodra ge daar mee interageert wordt die Maité toch alleen maar aantrekkelijker door hoe ze int leven staat. Ik denk niet dat wij gelijkaardig int leven staan of veel raakvlakken hebben maar die komt zo lief, oprecht en open over.

Waar het probleem zit met Sien, geen probleem. Ik begin eerder te denken dat ze met zichzelf in de knoop ligt/hoe ze wilt dat ze gepercipieerd wordt/hoe ze veronderstelt dat ze gepercipieerd wordt dan iets anders. En dan is dit natuurlijk niet het programma waar ge aan moet deelnemen

Dat is een oerinstinct. Ze wil eigenlijk een alfaman waar het wel mee werkt. Mijn 2 centen hè.
Ze heeft gezegd dat ze voor alfamannetjes ging en dat iemand zorgend nieuw is voor haar. Maar ze heeft tot nog toe nog nooit over Leander zelf gezegd dat ze hem niet mannelijk genoeg vind? Ze gaf ook aan dat ze wel het gevoel heeft dat hij de leiding wel zal nemen als hij dat nodig vindt. Dus ik zie daar nog geen problemen.
Het is niet omdat ge 1 type mannelijkheid gewoon zijt dat ge geen andere mannelijkheid kunt zien en appreciëren.

Verder, dat stukje van de afwasmachine met Ian en Maité, jezus. Daar gaat hij toch mee mogen opletten ze :')

Datte, en hoe ze haar eraan herinnerde dat ze de kip vergeten was... (nadat ze van de stress over het eten gaan wenen was op de slaapkamer?) de minachting droop er vanaf. Dat zou bij mij op dat moment boeken toe zijn ze.
Ik denk de meesten van ons niet :biglaugh:
Alle respect voor die Kim die daar heel rustig bij bleef (maar haar blik van teleurstelling sprak wel boekdelen)

Hoe is die Paulien eigenlijk van de high op de verlof zo plots naar de low van (dag 1?) het samenwonen gegaan? Ik heb daar precies iets gemist.

Ze gingen precies nog niet werken, dus in feite is dat toch nog een verlengde van de verlof.

Alleszins bijzonder weinig weerbaarheid als het niet naar haar goesting gaat en heel erge controlefreak, wat wel doet vermoeden dat er meer aan de hand is...

@Bugsy Volgens mij is een vrees, dat sluimerde tijdens de reis toen ze ook al over haar eten begon, een concrete paniekreactie geworden. Ze begint de situatie te extrapoleren en elk vleugje schaduw lijkt alsof ze helemaal in een ravijn stort. Hopelijk is het een moment dat ze toch nog om kan buigen naar een krachtig omslagpunt. Als ze zich in het negatieve vastbijt zullen ze crashen voor ze het goed en wel beseft, die periode vliegt voorbij.

Die zijn niet "slecht" gekoppeld, als je zag dat ze op weg naar haar trouw nog op haar laptop te tokkelen zat, dan lijkt mij dat ze haar met niemand succesvol hadden kunnen koppelen. Is het bewust dat ze haar gekozen hebben terwijl ze zo is, dan hebben ze Ziggy geslachtofferd, en anders hebben ze Sien gewoon slecht gescreend.
Lijkt me wel duidelijk dat Sien hier niet aan meedeed om een partner te vinden.

Dergelijke programma's zijn een jackpot voor de exposure van de deelnemers, dus veel medelijden hoeft niet echt.
Sien en Ziggy worden gegarandeerd overspoeld in hun dm's door geïnteresseerden. Elk heeft een eigen niche die dat specifieke type zeer aantrekkelijk vindt.

Voor Sien gok ik na het programma op een welgestelde kmo'er die haar een leuke levensstijl kan geven en waar ze wat kan naar opkijken wegens oppervlakkig succes.
En paarden.

Paulien ging wel helemaal apeshit over dat eten, jawadde. Kim zal voortaan wel alleen naar de winkel gaan en misschien is het beter dat elk haar eigen potje kookt. De fles wijn kunnen ze dan wel delen.

Misschien is dat wel de weerbots van de roze wolk waar ze op zaten in Zwitserland.

En Ian moet wat wennen denk ik, Maïté kan er nog mee lachen maar hij gaat toch wat water bij de wijn moeten doen en leren loslaten.

Paulien ging wel helemaal apeshit over dat eten, jawadde. Kim zal voortaan wel alleen naar de winkel gaan en misschien is het beter dat elk haar eigen potje kookt. De fles wijn kunnen ze dan wel delen.
Een dealbreaker lijkt mij dat niet te zijn. Maar dan moet Kim inderdaad zeggen: foert, ik kook nooit meer voor jou. Ieder zijn eigen potje en klaar. Dit is nog vrij simpel op te lossen. Maar anderzijds raad ik Paulien aan de afleveringen op TV te herbekijken zodat ze zichzelf in de spiegel ziet. Want haar eetgewoonten zijn toch echt niet gezond / normaal te noemen hé?

Maité heeft zoals ik dacht effectief ne hond. Ian wil echt gene hond. Nou Ian dat wordt te nemen of te laten he kerel, Maité gaat echt hare hond niet weg doen voor jou! :tongue: En ik vind dat niet meer dan logisch.

Blijven waarschijnlijk getrouwd: Leander en Ellen
Een reële kans dat het lukt als hij het een beetje durft loslaten: Maité en Ian
Twijfels: Kim en Paulien. Paulien is toch duidelijk een alfavrouwtje. Kim gaat daar mee moeten kunnen omgaan en dat gaat niet gemakkelijk worden.
Sien en Ziggy: Wie weet maar dan moet het snel en exponentieel omkeren. Na 9 eerdere siezoenen is dat met zo'n trage start slecht één keertje eerder gelukt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan