Of net goeie match, want ze gaf zelf al aan dat al haar ex'en alfa's waren en dat dat uiteindelijk toch niet werkte.Ellen zoekt een alfaman maar krijgt een golden retriever ... (mismatch)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of net goeie match, want ze gaf zelf al aan dat al haar ex'en alfa's waren en dat dat uiteindelijk toch niet werkte.Ellen zoekt een alfaman maar krijgt een golden retriever ... (mismatch)
Ellen heeft in het verleden relaties gehad met alfamannen, die niet zo goed verlopen zijn. Dus ze vond het denk ik wel ok om dit keer aan een ander type gematcht te zijn, in de hoop dat dat wel zou werken. Ze valt op alfamannen, maar heeft al gemerkt dat dat in een relatie niet goed werkt voor haar. Was het niet eerder zo?Ellen zoekt een alfaman maar krijgt een golden retriever ... (mismatch)
Ik zou haar definitie van alfaman eerst wel eens willen horen.
Eikels met ego's en een grote mond zijn bv. geen alfamannen, dat zijn gewoon eikels.
Welk element van haar alfamannen deed die relaties juist mislukken.
Datte, en hoe ze haar eraan herinnerde dat ze de kip vergeten was... (nadat ze van de stress over het eten gaan wenen was op de slaapkamer?) de minachting droop er vanaf. Dat zou bij mij op dat moment boeken toe zijn ze.Als mijn lieve nieuwe vrouw de eerste avond van het samenwonen voor mij kookt*, ga ik mijn bakkes houden en het heel dankbaar opeten**
* ook al is het iets dat ik niet lust
** en erna goed poepen
Puur opt uiterlijk zou ik Sien als "hollywood" knapper klasseren dan Maité maar van zodra ge daar mee interageert wordt die Maité toch alleen maar aantrekkelijker door hoe ze int leven staat. Ik denk niet dat wij gelijkaardig int leven staan of veel raakvlakken hebben maar die komt zo lief, oprecht en open over.Dat zou ik nu wel relativeren, ik denk dat veel mannen zo'n Sien interessant vinden van ver als je die haar figuur ziet maar gewoon qua eerste indruk (opnieuw met de nodige zakken zout die bij zo'n programma horen) zullen er denk ik velen toch al wat interesse verliezen.
Uiteindelijk is Maïté zuiver op uiterlijk niet erg verschillend vind ik qua "type", enkel is het wat klassevoller gedaan dan valse wimpers die normaal de ogen openen kennelijk al bemoeilijken.
Ze heeft gezegd dat ze voor alfamannetjes ging en dat iemand zorgend nieuw is voor haar. Maar ze heeft tot nog toe nog nooit over Leander zelf gezegd dat ze hem niet mannelijk genoeg vind? Ze gaf ook aan dat ze wel het gevoel heeft dat hij de leiding wel zal nemen als hij dat nodig vindt. Dus ik zie daar nog geen problemen.Dat is een oerinstinct. Ze wil eigenlijk een alfaman waar het wel mee werkt. Mijn 2 centen hè.
Ik denk de meesten van ons nietDatte, en hoe ze haar eraan herinnerde dat ze de kip vergeten was... (nadat ze van de stress over het eten gaan wenen was op de slaapkamer?) de minachting droop er vanaf. Dat zou bij mij op dat moment boeken toe zijn ze.
Maar het was heel schattig hoorDatte, en hoe ze haar eraan herinnerde dat ze de kip vergeten was... (nadat ze van de stress over het eten gaan wenen was op de slaapkamer?) de minachting droop er vanaf. Dat zou bij mij op dat moment boeken toe zijn ze.

Echt cringe ook hoe Sien daar aan tafel Ziggy zijn job probeerde te verantwoorden....
Lijkt me wel duidelijk dat Sien hier niet aan meedeed om een partner te vinden.Die zijn niet "slecht" gekoppeld, als je zag dat ze op weg naar haar trouw nog op haar laptop te tokkelen zat, dan lijkt mij dat ze haar met niemand succesvol hadden kunnen koppelen. Is het bewust dat ze haar gekozen hebben terwijl ze zo is, dan hebben ze Ziggy geslachtofferd, en anders hebben ze Sien gewoon slecht gescreend.
Integendeel, door het programma heeft ze de partners nu voor het uitkiezenLijkt me wel duidelijk dat Sien hier niet aan meedeed om een partner te vinden.

Een dealbreaker lijkt mij dat niet te zijn. Maar dan moet Kim inderdaad zeggen: foert, ik kook nooit meer voor jou. Ieder zijn eigen potje en klaar. Dit is nog vrij simpel op te lossen. Maar anderzijds raad ik Paulien aan de afleveringen op TV te herbekijken zodat ze zichzelf in de spiegel ziet. Want haar eetgewoonten zijn toch echt niet gezond / normaal te noemen hé?Paulien ging wel helemaal apeshit over dat eten, jawadde. Kim zal voortaan wel alleen naar de winkel gaan en misschien is het beter dat elk haar eigen potje kookt. De fles wijn kunnen ze dan wel delen.
En ik vind dat niet meer dan logisch.