Film Black Panther: Wakanda Forever

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Black Panther: Wakanda Forever speelt vanaf 9 november in de cinema.

Wakanda bevindt zich zonder leiderschap wanneer T'Challa plots te overlijden komt. In de nasleep van zijn afwezigheid moeten Shuri (Letitia Wright), Nakia (Lupita Nyong'o) en Ramonda (Angela Bassett) zien te bepalen wie zijn opvolger wordt, als er iemand überhaupt waardig is om in zijn voetstappen te volgen. Terwijl deze moeilijke beslissing overwogen wordt dreigt er een nieuw gevaar op de loer, dit keer afkomstig uit diepte van de oceaan nabij Wakanda.

 
Ben benieuwd, ziet er een goede trailer uit, maar Shuri als Black Panther zal me toch moeten overtuigen, ik had liever T'Challa gerecast gezien, maar goed, begrijp waarom dat destijds moeilijk kon.

Dacht ook dat Wakanda landlocked was, maar duidelijk niet dus.
 
Meh, had liever Nakia gezien als Black Panter. Die Shuri lijkt mij veel te beperkt. (Als zij het effectief is ofc)
Heeft die productie niet een tijd stil gelegen omwille van die antivax hetze?
 
Dat er eigenlijk nog iemand uitkijkt naar ne Marvel film blijft mij enorm verbazen eerlijk gezegd.

Pas op, ik heb geen probleem met pulp films, ik vond Nobody goed en de laatste Predator was ook ok maar Marvel? Die laatste Thor was tenenkrullend slecht, idem voor dat Dr. Strange vehikel.
De series vallen nog wat mee, Loki was wel goed vond ik omdat er ook wat 'cinema' in zat. Maar die slechte CGI lege domme films, holy shit.
 
Dat er eigenlijk nog iemand uitkijkt naar ne Marvel film blijft mij enorm verbazen eerlijk gezegd.

Pas op, ik heb geen probleem met pulp films, ik vond Nobody goed en de laatste Predator was ook ok maar Marvel? Die laatste Thor was tenenkrullend slecht, idem voor dat Dr. Strange vehikel.
De series vallen nog wat mee, Loki was wel goed vond ik omdat er ook wat 'cinema' in zat. Maar die slechte CGI lege domme films, holy shit.
Ik ben een avenger fan maar ik moet zeggen na Endgame is het voor mij ook stillekes aan gedaan tot bergaf gegaan. Ik zit niet meer echt te wachten erop. Tot nu toe alle disney/marvel series naast Loki vind ik echt niet geweldig tot sommige barslecht. En qua films eerlijk gezegd ook, zie gewoon visueel spektakel en qua verhaal meh.
 
Mja, de phase 4 na endgame moet aan de juiste ESG scores voldoen eh :)

Ik kijk er ook niet meer naar.
Heb de trailer gezien, deze komt ook niet op de watch list
 
Phase 4 is buiten Spider-Man inderdaad een absolute ramp. Het zal ook wat met Marvel fatigue te maken hebben maar de kwaliteit van de films is er ook gewoon enorm op achteruit gegaan.

Het is precies of ze film na film willen tonen hoeveel slechter het kan, met voor het ogenblik het absolute toppunt de laatste Thor. Dat is al geen film meer te noemen en is terecht overal bekritiseerd geweest. De regisseur wordt ook niet meer teruggevraagd voor de eventueel volgende Thor.

Ik vond de eerste Black Panther al niet goed dus ik kijk alles behalve uit naar deze. De trailer veranderd daar weinig aan. Deze gaat wel gegarandeerd een succes worden aan de box Office natuurlijk.
 
Phase 4 is buiten Spider-Man inderdaad een absolute ramp. Het zal ook wat met Marvel fatigue te maken hebben maar de kwaliteit van de films is er ook gewoon enorm op achteruit gegaan.

Het is precies of ze film na film willen tonen hoeveel slechter het kan, met voor het ogenblik het absolute toppunt de laatste Thor. Dat is al geen film meer te noemen en is terecht overal bekritiseerd geweest. De regisseur wordt ook niet meer teruggevraagd voor de eventueel volgende Thor.

Ik vond de eerste Black Panther al niet goed dus ik kijk alles behalve uit naar deze. De trailer veranderd daar weinig aan. Deze gaat wel gegarandeerd een succes worden aan de box Office natuurlijk.
True,

laten we ook hopen dat ze nu niet een copy paste Iron Man maar in vrouw willen doen. Comics laten wel uitschijnen dat ze in zijn voetsporen wilt treden maar aub ga een goede kant op.
 
laten we ook hopen dat ze nu niet een copy paste Iron Man maar in vrouw willen doen. Comics laten wel uitschijnen dat ze in zijn voetsporen wilt treden maar aub ga een goede kant op.
Marvel kennende zal het de sterke vrouw zijn die alles kan en geen gebrekken heeft. Ook zullen alle mannen in Wakanda plots nutteloze zwakkelingen worden. Idem voor iron heart.
 
Met de woke heb ik geen problemen, vind de zwarte dwergvrouw in Rings of Power één van de beste karakters.

Het probleem is de waanzinnig slechte kwaliteit van deze films de laatste jaren en de extreem luie manier waarop die films gemaakt worden. Montages van ettelijke seconden, onnozele gevechten voor geen énkele reden soms. Verhalen die op niets trekken en scripts die niet moeten onderdoen voor B films uit de jaren 90.

Ik keek nog wel uit naar een Age of Ultron, naar een Guardians of the Galaxy en je kwam daar niet bedrogen uit. Easy on the eye, wat originaliteit hier en daar, goed gebruik van muziek (altijd al een zwak punt geweest bij élke Marvel film), goeie editing en wat liefde ingestoken.
 
Met de woke heb ik geen problemen, vind de zwarte dwergvrouw in Rings of Power één van de beste karakters.

Het probleem is de waanzinnig slechte kwaliteit van deze films de laatste jaren en de extreem luie manier waarop die films gemaakt worden. Montages van ettelijke seconden, onnozele gevechten voor geen énkele reden soms. Verhalen die op niets trekken en scripts die niet moeten onderdoen voor B films uit de jaren 90.

Ik keek nog wel uit naar een Age of Ultron, naar een Guardians of the Galaxy en je kwam daar niet bedrogen uit. Easy on the eye, wat originaliteit hier en daar, goed gebruik van muziek (altijd al een zwak punt geweest bij élke Marvel film), goeie editing en wat liefde ingestoken.
Soms had je ook het gevoel dat de vijand super sterk was en dan is het eindgevecht inderdaad paar tellen en al gedaan waardoor je nooit een gevoel van overmacht of verlies kon hebben. Persoonlijk vond ik Ultron daarin een serieuze teleurstelling. Ik heb de comics gezien en daar was die echt onstopbare kracht. Er waren zelf verhalen dat alle avengers/aarde dood was en alleen Iron Man in oude vorm overbleef en de kids avenger opvoedde. In deze film was het echt een tettermie die zich gedraagde als een mishandelde zoon van Tony Stark.
 
Het lijkt er toch sterk op dat niet Shuri, maar Nakia de nieuwe Black Panther wordt. Des te beter, want een véél betere actrice. Ik hoop nu wel niet dat ik teleurgesteld zal worden 😅

Lijken dat niet de blasters die Shuri hanteert in gevechten?

0yRshmI.jpg


Overigens niemand anders die uitkijkt naar de komst van Namor in de MCU?

41CNGB1.jpg
 
Dat er eigenlijk nog iemand uitkijkt naar ne Marvel film blijft mij enorm verbazen eerlijk gezegd.
Ik vond Chadwick alvast een topacteur, ik zal hem serieus missen. De film was zoals hierboven gemeld niet zo goed, maar Chadwick kon door zijn acteerwerk, de film gewoon zelf nog dragen ..

Ik ben benieuwd naar dit vervolg, maar zonder Chadwick gaat het toch niet hetzelfde zijn.
 
De film zal goed zijn maar ik ben zeker na heel dat Marvel gedoe zijn series niet meer echt aan het uitkijken hierna. Heb precies het gevoel dat er meer vrouwen in de film spelen dan mannen ook?
 
Terug
Bovenaan