Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet te snel roepenOndertussen enkele uurtjes gespeeld en is volledig mijn ding! Ik had eerst schrik dat het de moeilijkheid van elden ring/dark souls ging zijn. Maar dat is het nog niet. Enkele bosses al verslagen, enkel die wandering wight moet ik nog eens voor terugkeren.

Vriend van mij is er door gevlogen zonder enige moeilijkheid, dus het kan zeker.Tis nu niet dat ik iedere baas vanaf de eerste poging versla, het is op een aangename manier uitdagend. Maar dat zal dus nog veranderen![]()

Vriend van mij is er door gevlogen zonder enige moeilijkheid, dus het kan zeker.
Tot een bepaalde baas waarvan de naam met een E begint, en die optioneel is.
Daar is hij een paar dagen op geragequit.
Komt goe!![]()

Ik niet en bij amazon zijn ze niet zeker of ze die Engelse versie nog gaan binnen kriigenIk heb deze ondertussen dus wel fysiek ontvangen.

Ik had em eerlijk gezegd ook niet meer verwacht, maar kijk, mss eens dat de pre-orders verwerkte zijn na verloop van tijd...Ik niet en bij amazon zijn ze niet zeker of ze die Engelse versie nog gaan binnen kriigen![]()
Ik vond de eindbaas van chapter 2 toch wel de moeilijkste tot nu toe. Eergisteren de eindbaas van chapter 3 afgemaakt en aan chapter 4 begonnen. Moet wel zeggen ben precies geen fan van de area in chapter 4 soort jungle/amazon. Mss verandert het nog.Ik ben hier net opt gemakje door chapter 2 geraakt. Vooral ff bezig geweest met de eerste tiger vanguard. De eindbaas was dan weer vrij gemakkelijk. Maar het is echt genieten, morgen aan chapter 3 beginnen.
Tips voor de framedrops? Game af en toe herstarten. Had er ook veel last van bij de secret boss van chapter 5.De scorpion king (of was het lord?) was moeilijk, maar goed te doen. paar bugs hier ook tegengekomen, hoe vaker ik probeerde, hoe meer bugs.
Nu yellow long, mn kat, die is wat sneller en heeft wat moeilijker te onthouden combos. Na een retro of 5 krijg ik framedrops, dat helpt hier zeker niet. enige tips?