Black Myth: Wukong

Ondertussen enkele uurtjes gespeeld en is volledig mijn ding! Ik had eerst schrik dat het de moeilijkheid van elden ring/dark souls ging zijn. Maar dat is het nog niet. Enkele bosses al verslagen, enkel die wandering wight moet ik nog eens voor terugkeren.

Na 4 maanden terug kunnen opnemen waar ik gestopt was.
Heerlijk dat je gewoon altijd kan respeccen.
Eind chapter 3, cyan loong neer, daarna die met zijn ijs en poison (non-white ? )
Het gevoel dat chapter 3 eindeloos is. hoe lang tot chapter 4?
Ga wel nog op zoek naar meditation points vooraleer ik verder ga, mis er 3 in chapter 3.

Ondertussen enkele uurtjes gespeeld en is volledig mijn ding! Ik had eerst schrik dat het de moeilijkheid van elden ring/dark souls ging zijn. Maar dat is het nog niet. Enkele bosses al verslagen, enkel die wandering wight moet ik nog eens voor terugkeren.
Niet te snel roepen :)

Tis nu niet dat ik iedere baas vanaf de eerste poging versla, het is op een aangename manier uitdagend. Maar dat zal dus nog veranderen 😅

Tis nu niet dat ik iedere baas vanaf de eerste poging versla, het is op een aangename manier uitdagend. Maar dat zal dus nog veranderen 😅
Vriend van mij is er door gevlogen zonder enige moeilijkheid, dus het kan zeker.
Tot een bepaalde baas waarvan de naam met een E begint, en die optioneel is.
Daar is hij een paar dagen op geragequit.
Komt goe! 😁

Ik zit nog rustig te genieten van de game. Zit nu bij Yellowbrow. Het 1ste gevecht ging nog vrij easy. Maar het gevecht nu waar hij zo goud wordt heb ik toch wat moeite mee.
Maar still blijf het een goed game vinden.

De scorpion king (of was het lord?) was moeilijk, maar goed te doen. paar bugs hier ook tegengekomen, hoe vaker ik probeerde, hoe meer bugs.
Nu yellow long, mn kat, die is wat sneller en heeft wat moeilijker te onthouden combos. Na een retro of 5 krijg ik framedrops, dat helpt hier zeker niet. enige tips?

Ik ben hier net opt gemakje door chapter 2 geraakt. Vooral ff bezig geweest met de eerste tiger vanguard. De eindbaas was dan weer vrij gemakkelijk. Maar het is echt genieten, morgen aan chapter 3 beginnen.

Ik ben hier net opt gemakje door chapter 2 geraakt. Vooral ff bezig geweest met de eerste tiger vanguard. De eindbaas was dan weer vrij gemakkelijk. Maar het is echt genieten, morgen aan chapter 3 beginnen.
Ik vond de eindbaas van chapter 2 toch wel de moeilijkste tot nu toe. Eergisteren de eindbaas van chapter 3 afgemaakt en aan chapter 4 begonnen. Moet wel zeggen ben precies geen fan van de area in chapter 4 soort jungle/amazon. Mss verandert het nog.

De scorpion king (of was het lord?) was moeilijk, maar goed te doen. paar bugs hier ook tegengekomen, hoe vaker ik probeerde, hoe meer bugs.
Nu yellow long, mn kat, die is wat sneller en heeft wat moeilijker te onthouden combos. Na een retro of 5 krijg ik framedrops, dat helpt hier zeker niet. enige tips?
Tips voor de framedrops? Game af en toe herstarten. Had er ook veel last van bij de secret boss van chapter 5.

Terug
Bovenaan