Black Myth: Wukong

Ik heb een vraag over chapter 6.
Na het verslaan van de Supreme Commander ben ik meteen na de cutscene van een klif gevallen, waardoor ik teruggespawnd werd bij de arena van het vorige gevecht. Nu weet ik niet goed welk pad ik moet volgen. Ik zweef maar wat rond op mijn wolkje en heb hier en daar een "boss" verslagen, maar het voelt allemaal vrij willekeurig.
Is er een specifieke plek waar ik heen moet om het verhaal in de juiste volgorde verder te laten gaan?

In de map zitten de bosses waarvan je jouw armor krijgt om end game te beginnen. Daarna moet je naar de waterval gaan voor uw staf. Van daaruit is het enkel nog linair naar boven wandelen. Onderweg ga je jouw nieuwe staf kunnen testen omdat er redelijk wat mobs gaan spawnen. De weg naar de waterval is via de boss die je op de rand ziet zitten als je vertrekt vanuit de postitie waar je jouw wolkje kreeg. Jammer genoeg weet ik niet meer precies wie waar zit.

Hoi Wolfen bedankt voor de feedback!

Ik heb die waterval al gevonden met de lassief grote staf, maar daar was nog niet veel te doen.
Het handenklappende mannetje heb ik reeds verslaan alsook de gouden neushoorn.

Dus de boodschap is gewoon verder rondvliegen en de omgeving scannen voor bosses. Als ik ze allemaal heb (neem aan dat er dan iets van cutscene volgt of een melding) terug naar de waterval gaan.

Die gigantische krekel of sprinkhaan zal uiteindelijk ook wel eens blijven zitten in de plaats van altijd van me weg te springen? :p

Krekel is de baas en die blijft niet zitten. Is eerder een soort van puzzel/test.

Je moet 4 delen van het armor verzamelen door vier bazen te verslaan. (zie spoiler) Daarna moet je naar de waterval met die grote staf terugkeren.

Krekel, hert, neushoorn en sprinkhaan

Ik ben bijna klaar met platinum grind voor ik NG+ begin maar kan niet zeggen dat die leuk is. 30min wachten eer planten etc respawnen is gewoon irritant. Heb ook 2 bazen gemist dus hopelijk nekt me dat niet om alle armor en staffs te maken in NG+.

Laatst bewerkt:
Hoi Wolfen bedankt voor de feedback!

Ik heb die waterval al gevonden met de lassief grote staf, maar daar was nog niet veel te doen.
Het handenklappende mannetje heb ik reeds verslaan alsook de gouden neushoorn.

Dus de boodschap is gewoon verder rondvliegen en de omgeving scannen voor bosses. Als ik ze allemaal heb (neem aan dat er dan iets van cutscene volgt of een melding) terug naar de waterval gaan.

Die gigantische krekel of sprinkhaan zal uiteindelijk ook wel eens blijven zitten in de plaats van altijd van me weg te springen? :p
Die krekel moet je ook verslaan door er op te staan en zijn sprieten vast te blijven houden. De fire-mantel is hier wel handig.

Ben NG+ begonnen, zit nu begin chapter 3 en ben nog geen 1 keer gestorven. Heb de indruk dat NG+ redelijk easy is? Beetje te op dit moment.

Terug
Bovenaan