Volgens mij had je die beter andersom gedaan? Nu moet je Great Sage nog eens doen als je het goede einde wilt?Great Sage is dood. Cool gevecht!
Nu nog de true final boss en we kunnen aan New Game+ beginnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij had je die beter andersom gedaan? Nu moet je Great Sage nog eens doen als je het goede einde wilt?Great Sage is dood. Cool gevecht!
Nu nog de true final boss en we kunnen aan New Game+ beginnen.
Welke andere?Hij is dood. Was veel makkelijker dan de andere.
Ah serieus?Great Sage. Maar moet die nu nog is doen blijkbaar, lol.

Die krekel moet je ook verslaan door er op te staan en zijn sprieten vast te blijven houden. De fire-mantel is hier wel handig.Hoi Wolfen bedankt voor de feedback!
Ik heb die waterval al gevonden met de lassief grote staf, maar daar was nog niet veel te doen.
Het handenklappende mannetje heb ik reeds verslaan alsook de gouden neushoorn.
Dus de boodschap is gewoon verder rondvliegen en de omgeving scannen voor bosses. Als ik ze allemaal heb (neem aan dat er dan iets van cutscene volgt of een melding) terug naar de waterval gaan.
Die gigantische krekel of sprinkhaan zal uiteindelijk ook wel eens blijven zitten in de plaats van altijd van me weg te springen?![]()
Klopt, maar ik vond dat net zaligBen NG+ begonnen, zit nu begin chapter 3 en ben nog geen 1 keer gestorven. Heb de indruk dat NG+ redelijk easy is? Beetje te op dit moment.
Heb jij nog steeds geen disc drive?Hier ook voor 45 euro kan je niet sukkelen, nog enkel disc drive nodig tegen dan![]()

Maar nee joh, heb jij er eentje voor mij?Heb jij nog steeds geen disc drive?![]()