Black Myth: Wukong

Yup, behalve onze vriend de Scorpion, die was ik dus vergeten de eerste keer. NG+ wel paar keer moeten proberen

Ik zit in chapter 2. Toch nog niet volledig overtuigd. Combat zit goed maar verhaal is me niet duidelijk en die invisible walls zijn mega-irritant.

Ik zit in chapter 2. Toch nog niet volledig overtuigd. Combat zit goed maar verhaal is me niet duidelijk en die invisible walls zijn mega-irritant.
Ik begrijp zeer weinig van het verhaal en zit in Chapter 5. Zelfs die cutscenes tussen chapters in vind ik heel onduidelijk.

Verder wel een topgame.

Die walls zijn vooral int begin, gaan niet volledig weg, maar wordt wel beter.
Ik vond dat verhaal echt wel ok eigenlijk.

Verhaal is mij ook niet duidelijk. Hoe iemand zonder hoofd gitaar kan spelen en zingen is mij een raadsel :biglaugh:
Maar het verhaal van Elden Ring was mij ook niet duidelijk...

De verhaaltjes per chapter waren min of meer te volgen, maar het aan elkaar binden hier van was vrij zwak. Ik geloof zeker dat er achterliggend misschien wel iets goed achter zat, maar het was gewoon echt niet duidelijk en als je eens niet wat oplette was je basically verloren. Een voorkennis van het verhaal zal ook wel helpen veronderstel ik.

ER vond ik dan lore en een verhaal hebben dat je relatief makkelijk de rode draad van kon volgen in vergelijking met voorgaande games. Het gaat allemaal heel ver en elk detail van de relaties en substories begreep ik nu ook niet allemaal meteen, maar het was toch vrij duidelijk gebracht ( voor een souls game )

Iemand tips voor die 2de fase van Great Sage? Die eerste fase kom ik door zonder damage, maar bij die 2de fase toch al 2 dagen op rij gestrand op 1/3de van zijn HP.

Ik zit op het einde van chapter 4. Combat begint eindelijk te klikken.
Spel is inderdaad goed. De kleine bugs en de invisible walls achterwege gelaten.
Verhaal heb ik nog steeds niets van mee maar de bosses, secrets, combat en omgevingen maken alles goed.

Naar mijn mening bevatten de eindbazen van de chapters toch wel wat bullshit moves waar je niet veel tegen kan beginnen. Kan ook aan mij liggen natuurlijk :)

Leukste fights tot nu vond ik The Duskveil en Yin Tiger. Minst leuke: Yelllowbrow
Onmogelijk op dit moment: Yellow Loong :)

Yellow Loong is die (secret boss) van chapter 4 met zijn double edgde sword/spear en zijn elektriciteit.

Ondertussen aangekomen in Chapter 5, gaat vlotjes.

Ik zit op het einde van chapter 4. Combat begint eindelijk te klikken.
Spel is inderdaad goed. De kleine bugs en de invisible walls achterwege gelaten.
Verhaal heb ik nog steeds niets van mee maar de bosses, secrets, combat en omgevingen maken alles goed.

Naar mijn mening bevatten de eindbazen van de chapters toch wel wat bullshit moves waar je niet veel tegen kan beginnen. Kan ook aan mij liggen natuurlijk :)

Leukste fights tot nu vond ik The Duskveil en Yin Tiger. Minst leuke: Yelllowbrow
Onmogelijk op dit moment: Yellow Loong :)
Die Yellow loong: op afstand blijven en uw hard attack laden van de trust stance. Hij wandelt gewoon naar u toe tot hij in range is.

Terug
Bovenaan