Black Myth: Wukong

Ik denk dat ik alles heb nu om naar NG+ te gaan.

Wat ik nu al heb is:
- Alle meditation spots.
- De 4 vessels.
- Alle curios.
- Alle seeds.
- Iedere stat upgrade ( medicine pills )

Nog af te werken in NG+ maar alles wat ik nu al kon doen:
- Armor: 73 / 78 - ééntje hiervan is het laatste bull's armor piece dat in NG+ moet gedaan worden en de andere 4 zijn de DLC armor stukken.
- Weapons: 14 / 20 - Ook hier ééntje van DLC dat niet nodig is en dan nog 2 in NG als ik verder speel en nog 3 in NG+ waar ik alle mats voor heb.
- Formules: 13 / 14 - Nog ééntje te kopen in NG+
- Spirits: 53 / 54 - Ook nog ééntje dat ik gemist heb en in NG+ moet doen.
- Spells: 16 / 17 - De laatste is nog in NG, secret ending.
- Gourds: 9 / 11 - De originele uit NG die je opnieuw moet krijgen in NG+ en de NG+ exclusieve die je moet kopen.
- Soaks: 26 / 27 - Nog ééntje te kopen in NG+
- Drinks: 9 / 9 - Technisch gezien gedaan, maar geen trophy omdat je ook alle Soaks en Gourds moet hebben en daar mis ik er nog uit NG+

Journal entries heb ik allemaal behalve de laatste 5 characters die allemaal nog unlocken tegen dat ik NG+ start.

Reden dat ik dit post is één voor mezelf omdat ik nu bewust alles heb nagekeken en genoteerd heb. Maar dit kan voor iemand anders misschien interessant zijn om te zien en te weten wat je op het einde van je spel zou moeten hebben en wat je in NG+ nog krijgt. Deze lijst is vrij compleet.

Vraagje daarbij, kan ik iets miskopen, of moet je gewoon alles wat beschikbaar is upgraden? Bv bepaalde resources teveel aan een bepaald item spenderen. Moet ik daarbij opletten?

Vraagje daarbij, kan ik iets miskopen, of moet je gewoon alles wat beschikbaar is upgraden? Bv bepaalde resources teveel aan een bepaald item spenderen. Moet ik daarbij opletten?
Normaal niet, tenzij je echt altijd alles upgrade, je hebt wel wat van de laatste resources nodig om alles te craften, als je telkens al je gear upgrade volledig en alles spendeert, dan ga je niet alles kunnen craften van armor. Bij wapens is dat issue er niet echt normaal.

Dus bij voorkeur craft gewoon de nieuwe sets als je kan en upgrade later eens da andere in NG+ ofzo. Ik heb nooit nood gehad aan het upgraden van armor, er was altijd wel iets nieuw dat goed was en op het einde speelde ik gewoon met wat ouder gear omdat ik de passives beter vond, maar heb deze dan niet geupgrade omdat het op zich niet nodig was vond ik, tis niet dat je in 1 slag dood bent, tenzij door ergens een specifieke aanval of combo, maar daar helpt dat andere armor ook niet tegen dusja...

Ik wordt echt gewoon vernederd in die final boss fight.... echt wa is da nu weer voor shitshow

Moeilijkste van de fight, de camera...

Ok, hij is dood.

Laatst bewerkt:
Lets go bunkerbudy !! Secret ending fight.
Denk dat daarnet uiteindelijk wel nog gelukt is zeker de fight ?

Lets go bunkerbudy !! Secret ending fight.
Denk dat daarnet uiteindelijk wel nog gelukt is zeker de fight ?
Yep, eerste deel keer of 3 moeten doen, tweede deel 2 keer. Was wat ambetant door de camera, die vloog soms overal naartoe en sommige aanvallen zag ik gewoon niet komen. Maar viel dan wel nog mee, straks hem nog eens killen se en dan naar NG+.

Ondertussen is de secret ending boss ook neer.

Officieel begonnen aan NG+

En direct een chapter of 2 nog kunnen clearen deze nacht ? Of ga je het voor deze avond houden?

Deze week ga ik wel nog ergens toch door chapter 6 gaan, kwestie voor mocht er dan toch dlc komen en je de game moet uitgespeeld hebben dat men char klaar staat. Dan hit ik misschien ook net level 200 !

En direct een chapter of 2 nog kunnen clearen deze nacht ? Of ga je het voor deze avond houden?

Deze week ga ik wel nog ergens toch door chapter 6 gaan, kwestie voor mocht er dan toch dlc komen en je de game moet uitgespeeld hebben dat men char klaar staat. Dan hit ik misschien ook net level 200 !
Nee nee, gewoon tot den eerste shrine en dan gaan slapen en sjans want de kleinen heeft ons wakker gemaakt tussen 4 en 5 om dan nadien amper nog deftig te slapen. Dus ja zal voor deze avond zijn, eens zien of ik op een avond door. 2 chapters geraak. zou wel moeten zeker, ik heb amper iets nodig nog en weet alles zijn. Ik moet de regio's niet meer nakijken ook, kweet zelf niet of ik elke boss ga killen.

Amai, level 200 :o daar zit ik toch nog een eindje af. Nu je dat zegt van die DLC, wel kak dat ze je in NG+ duwen voor de plat van de game, want als er dan DLC komt is deze misschien veel moeilijker omdat je in NG+ zit. Nu eerlijk, ik hoop eigenlijk dat er geen DLC komt tbh. Het was fun, maar ook genoeg voor mij. Als het betaalde DLC is zal ik hem wrs niet spelen ( zeg ik nu )

Amai, level 200 :eek: daar zit ik toch nog een eindje af. Nu je dat zegt van die DLC, wel kak dat ze je in NG+ duwen voor de plat van de game, want als er dan DLC komt is deze misschien veel moeilijker omdat je in NG+ zit. Nu eerlijk, ik hoop eigenlijk dat er geen DLC komt tbh. Het was fun, maar ook genoeg voor mij. Als het betaalde DLC is zal ik hem wrs niet spelen ( zeg ik nu )
Why you lie ? 😄

Why you lie ? 😄
Copium-Twitch.png

Ik zit nog in chapter 2 de game is echt op een slechte tijd released voor mij. Een week na release vetrok ik op vakantie en een week erna was mijn trouw dan de huwelijksreis en volgende week keren we terug.

Ik zit nog in chapter 2 de game is echt op een slechte tijd released voor mij. Een week na release vetrok ik op vakantie en een week erna was mijn trouw dan de huwelijksreis en volgende week keren we terug.
Of, hear me out... Je bent op een slecht moment getrouwd!! Soms is het kwestie van prioriteiten stellen...

JK, proficiat, geniet er van!

Dlc was toch al bevestigd? 2 dacht ik, en de naam van de sequel was ook al bekend.
Korrels en zout etc etc, maar laat het maar komen indien het zo zou zijn

Terug
Bovenaan